زمان مطالعه: 5 دقیقه

کفپوش اپوکسی غلطکی

خرید کفپوش اپوکسی از ایران اپوکسی :

پوشش اپوکسی ترکیبی از رزین های پلیمری و سخت کننده ها است. اپوکسی وقتی روی کف بتونی قرار می گیرد ، یک سطح صاف و براق ایجاد می کند که فضا را روشن می کند. پایان با دوام و خیره کننده بصری آن را برای اکثر موارد مسکونی و تجاری مناسب می کند.

اگر به دنبال انواع کف مناسب برای خانه خود هستید ، کفپوش اپوکسی باید در لیست شما باشد. برای اکثر مواد شیمیایی غیرقابل نفوذ است و دارای خواص ضد میکروبی است. همچنین می تواند احساس ظریف سنگ مرمر را تقلید کند و در عین حال مقاومت بتن را حفظ کند.

مشخصات کفپوش اپوکسی غلطکی

پوشش اپوکسی را می توان تقریباً به سه نوع اپوکسی پایه حلال ، آب و 100٪ جامد تقسیم کرد. اخیراً می توانید پوشش های از پیش رنگ شده یا فلزی را نیز پیدا کنید.

کفپوش اپوکسی غلطکی

کفپوش اپوکسی غلطکی

کفپوش اپوکسی پایه حلال

اپوکسی پایه حلال قدیمی ترین نوع است. این ترکیبی از رزین با غلظت زیاد سخت کننده پایه حلال است. پس از استفاده ، رزین مخلوط و سخت کننده بخارهای سمی مانند آمونیاک و مونوکسیدکربن تولید می کنند. برای محافظت از خود در برابر بخارات ، هنگام استفاده و بعد از آن از ماسک استفاده کنید.

کفپوش اپوکسی بر پایه آب

این ماده همان براقیت اپوکسی بر پایه حلال را تولید می کند اما در آب محلول است ، بنابراین نیازی به سخت کننده حلال نیست. بخارهای مضر بر جای نمی گذارد اما یک سطح مقاوم ، غیر سمی و ضد آب ایجاد می کند.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی غلطکی

کفپوش اپوکسی جامد

این اپوکسیی نیازی به مخلوط کردن با حلال یا آب ندارد. همچنین در مقایسه با پوشش های پایه آب در برابر سایش و مواد شیمیایی مقاومت بیشتری دارد. اما ، به دلیل گرانروی آن ، نمی توانید این را در کتهای نازک اعمال کنید. همچنین خیلی سریع خشک می شود ، بنابراین در هنگام استفاده باید سریع کار کنید. بهتر است به یک حرفه ای اجازه دهید این نوع رنگ اپوکسی را کنترل کند.

کفپوش اپوکسی فلزی

این کفپوش یک سیستم پوشش چند لایه است که حاوی یک ماده افزودنی فلزی است. رنگدانه های فلزی با استفاده از غلتک یا برس پخش می شوند و سپس پیچ خورده و چرخانده می شوند تا به “اثر چرخش” برسند.

خرید کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

مقاوم:

کف پوش اپوکسی به همان اندازه که مقاوم است. در برابر روغن ، گاز ، سفید کننده و سایر مواد شیمیایی مقاوم است. در صورت ریختن چند قطره روغن در گاراژ ، لازم نیست نگران لک شدن آنها باشید. همچنین در برابر باکتری ها و میکروب ها مقاوم است و تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند. به همین دلایل است که معمولاً کف پوش اپوکسی را در مراکز درمانی پیدا می کنید.

طول عمر:

هنگامی که کف پوش اپوکسی به درستی اجرا می شود ، ده ها سال بدون ترک و لایه برداری دوام می آورد. همچنین برای تحمل ترافیک سنگین به اندازه کافی قوی است.

نیمه دائمی: ماندگاری اپوکسی هم نعمت است و هم نفرین. حذف و به روزرسانی پوشش اپوکسی فرآیندی پرهزینه و پرمصرف است.

نحوه استفاده از کفپوش اپوکسی

استفاده از اپوکسی نیاز به آماده سازی کامل دارد. در حین تمیز کردن سطح بتن صبور باشید تا اطمینان حاصل شود که رنگ به خوبی چسبیده است.

Epoxy Flooring

خرید کفپوش اپوکسی

مواد را آماده کنید

می توانید کیت های کف پوش اپوکسی خودتان را از فروشگاه های لوازم خانگی خریداری کنید. آنها شامل پوسته های اولیه ، اپوکسی و تزئینی هستند. در اینجا لیستی از تمام محصولات و ابزارهایی وجود دارد که اگر ترجیح می دهید مواد را به صورت جداگانه خریداری کنید به آنها نیاز خواهید داشت.

  • رنگ اپوکسی دو بخشی
  • سطل
  • محلول های تمیز کردن / چربی زدایی
  • دستکش لاستیکی
  • ماسک
  • چکمه های لاستیکی یا کفش های سنبله دار
  • 32٪ اسید موریاتیک
  • چرخ دستی یا سوهان
  • پرکننده های بتن (در صورت وجود ترک)
  • خلا مرطوب
  • قلم موی رنگ آمیزی
  • برس موی سفت
  • اسکرابر قدرت با اتصال قلم مو
  • نوار چسب
  • غلتک رنگی 9 اینچی
Epoxy flooring

خرید کفپوش اپوکسی

نصب کفپوش اپوکسی غلطکی

با استفاده از آسیاب دستی یا سوهان سطح بتن را صاف کنید. گرد و غبار را جارو یا جارو برقی کنید.

هرگونه ترک و نقص را پر کنید. همه گرد و غبار را از بین ببر.

تمام کف را با آب بپاشید. سپس ، از یک اسکرابر قدرت و یک محلول چربی زدایی برای تمیز کردن منطقه استفاده کنید. از قلم مو برای پاک کردن گوشه هایی استفاده کنید که

دستگاه نمی تواند آنها را لمس کند. پس از تمیز شدن کف ، از یک خلاuum خشک و مرطوب برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

17 به روزرسانی ارزان گاراژ که می توانید خودتان انجام دهید Famly Manyman شما می توانید بدون از بین بردن آن ، رنگ اپوکسی را روی رنگ کف گاراژ یا روی یک لایه اپوکسی دیگر قرار دهید ، اما باید سطح آن را آماده کنید. با اجاره بافر کف با صفحه سنباده 60 گرتی شروع کنید.

صفحه نمایش اضافی دریافت کنید و صفحه های استفاده نشده را برای اعتبار بازگردانید. بافر را از روی کف اجرا کنید تا رنگ شل از بین برود و سطح آن را بچرخانید تا بافتی برای چسباندن اپوکسی ایجاد شود.

جارو را تمیز کنید. سپس ، به همان اندازه مهم ، کف را با پاک کننده / چربی گیر موجود در مراکز خانگی تمیز کنید. پاک …

12 اونس اسید موریاتیک 32٪ در سطل پر از 15 فنجان آب بریزید. مخلوط را به طور مساوی بپاشید.

مخلوط اسید را روی ناحیه پا 10 x 10 بپاشید و با استفاده از برس دسته بلند آن را به مدت 10 دقیقه بمالید. پس از اتمام کار ، سه بار بشویید تا اطمینان حاصل کنید که اسید کاملا از بین رفته است.

عملیات بعد از نصب

یک شب صبر کنید و اطمینان حاصل کنید که سطح خشک است.

طبق دستورالعمل سازنده ، اپوکسی و حلال یا آب را مخلوط کنید. محلول اپوکسی را در سطل دوم بریزید تا از ترکیب شدن کامل مایعات اطمینان حاصل کنید.

نوار چسب را مستقیماً در زیر در و محیط قرار دهید. با استفاده از برس دستی ، مرزها را با اپوکسی قرار دهید.

شروع به نقاشی بقیه قسمت با برس غلتکی کنید.پس از خشک شدن اولین لایه خود ، لایه دوم را بزنید. در صورت تمایل از پوشش های ضد لغزش یا تراشه های اپوکسی پوسته پوسته استفاده کنید. 4 اینچ پایین دیوارهای خود را نقاشی کنید. این به عنوان یک پایه محافظ عمل خواهد کرد.

کفپوش اپوکسی غلطکی

برای خرید کفپوش اپوکسی و مشاوره و نصب آن با ما تماس بگیرید.

 
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما