زمان مطالعه: 7 دقیقه

خرید اپوکسی گروت

قیمت کفپوش اپوکسی , کفپوش اپوکسی , خرید اپوکسی گروت از ایران اپوکسی:

در سال 2018 ، پروژه های ساختمانی تقریباً سه میلیارد فوت مربع از کاشی و سرامیک معروف را مصرف کردند.برای طولانی ترین زمان ، دوغاب سیمان معمولاً توسط کاشی ها برای اتصال این کاشی و سرامیک استفاده می شود. دوغاب سیمان هرچقدر هم که عالی باشد به هزینه ای تبدیل شده است که بسیاری مجدداً به آن توجه می کنند. همچنین برای اتاقها یا مناطق بیرونی که تردد روزانه زیادی دارند ، قابل اعتماد نیست.با این حال ، کدام گزینه دیگر برای تزریق بهتر است و در دسترس است؟ برای آب بندی کاشی های داخلی و خارجی خانه ها ، کاشی ها به دوغاب کاشی اپوکسی روی آورده اند.دوغاب کاشی کفپوش اپوکسی یکی از انواع گروت های موجود برای کاشی کاری است ، اما تفاوت آن با سیمان چیست؟ هر آنچه را که باید در این راهنما بدانید بیاموزید.

خرید کفپوش اپوکسی گروت

1. دوغاب سمباده

دوغاب سیمان در دو نوع وجود دارد ؛ سمباده و بدون ماسه (همچنین به عنوان ماسه زده نشده نیز نامیده می شود). همانطور که از نامش پیداست ، دوغاب ماسه ای ملاتی است که مقداری ماسه به آن اضافه کرده است. این نوع دوغاب برای خطوط دوغاب با اندازه های بالاتر از 1/8 اینچ مطلوب است. به دلیل وجود ماسه در مخلوط ، دوغاب استحکام بیشتری به مفاصل می بخشد.

کاشی و سرامیک و کاشی های سنگی دارای اتصالات گروت بزرگ هستند. دوغاب سنباده باعث می شود که ساختار مقاوم در برابر سایش و پارگی نباشد. این ویژگی دلیل ساختارهای طولانی مدت است. متأسفانه ، دوغاب سنباده خاک را جذب می کند و بسیار جاذب است. به همین دلیل ، به شما توصیه می شود که بلافاصله پس از استفاده ، دوغاب را ببندید.

خرید اپوکسی گروت

قیمت کفپوش اپوکسی

2. گروت بدون ماسه

دوغاب بدون ماسه مخلوطی از آب ، سیمان و ذرات غیر ماسه ای است. در اتصالات دوغاب زیر 1/8 اینچ استفاده می شود. عدم وجود ذرات ساینده آن را کمی ضعیف می کند و در صورت استفاده روی مفاصل بزرگتر دوغاب کوچک می شود. وقتی کوچک می شود ، خطوط دوغاب را نمایان می کند.

دوغاب بدون ماسه برای کف و دیوارهای حمام و همچنین کاشی و سرامیک و سنگ مرمر عالی است. سنگ های طبیعی با این نوع گروت عملکرد خوبی دارند.

3. دوغاب فوران

دوغاب فوران از پلیمرهای الکل فورفوریل تشکیل شده و در برابر سایش ، پارگی ، خراش و لکه مقاوم است. شباهت های زیادی با گروت اپوکسی دارد و همچنین برای سازه های صنعتی مناسب است.

توجه به این نکته ضروری است که چون از الکل استفاده می کند ، آبی به مخلوط اضافه نمی شود. دوغاب فوران از آنجا که دارای مقاومت شیمیایی بالایی است ، در مناطق شیمیایی بهتر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اپوکسی گروت

خرید کفپوش اپوکسی

4. اپوکسی گروت

اینجا دوغاب مورد علاقه ما می رود! کف پوش اپوکسی یک مخلوط گروت پیشرو است که از رزین اپوکسی و سخت کننده ساخته شده است و این دوغاب را بسیار محکم

و با دوام می کند.

در طول سالها ، بسیاری از پنجه ها ترجیح داده اند از اپوکسی در سازه های صنعتی استفاده کنند. امروزه مردم علاقه زیادی به استفاده از آن در خانه های خود برای ساختارهای مستحکم تر در آشپزخانه ، حمام و شومینه های کاشی کاری شده دارند.

بیایید به دلایلی که این دوغاب مورد علاقه ما است نگاهی بیندازیم!

دلایل انتخاب اپوکسی گروت

در اینجا پنج دلیل برای هیاهوی آن آورده شده است:

1. قیمت کفپوش اپوکسی گروت

مقاوم در برابر بمب می تواند کمی کشدار باشد ، اما اپوکسی شهرت آن قوی تر از کاشی های استفاده شده است. ترکیب آن باعث ایجاد تنوع و استحکام بیشتر می شود. این امر آن را به بهترین دوغاب برای داخل و خارج با تردد زیاد تبدیل کرده است.

در خانه ها ، اتاق نشیمن و راهرو در مقایسه با اتاق خواب بیشترین تردد را در طول روز تجربه می کنند. مناطق خارج از منزل با تردد زیاد شامل مراکز خرید ، رستوران ها و بیمارستان ها است. در مورد بمب مطمئن نیستید ، اما ماشین آلات سنگین نمی توانند این دوغاب را خرد یا خرد کنند.

2. غیر متخلخل است

بیشتر ویژگی های قابل توجه گروت اپوکسی بر جنبه غیر متخلخل آن استوار است. غیر متخلخل به این معنی است که دوغاب قادر به عبور از هوا و سایر محتویات مانند مایعات نیست. با دفع مواد دیگر ، در برابر لکه نیز مقاوم می شود.

این باعث می شود برای محیط های مرطوب مانند حمام ، اتاقهای شیمیایی مانند آزمایشگاهها و نقاط مستعد لکه مانند پشت آشپزخانه ، کف و دیوارها مناسب باشد. هنگام استفاده از گروت اپوکسی نیازی نیست نگران مواد مورد استفاده در خانه یا محل کار خود باشید.

3. بعد از کاربرد نیازی به سیلر ندارد

گروت کف پوش اپوکسی در مقایسه با دوغاب سیمان بسیار سریع سفت می شود و این واقعیت که در برابر مواد دیگر مقاوم است ، نگران آب بندی سطوح نباشید. استفاده دقیق از دوغاب و تمیز کردن دقیق آن در سالهای آینده بسیار خوب عمل می کند.

4. گروت تغییر رنگ نمی دهد

هیچ چیز بدتر از تغییر رنگ ساختار از هفته ای به هفته دیگر نیست. وقتی شامپو دوغاب سیمان شما را می ریزد و رنگ می کند ، اجزای آن ممکن

است باعث تغییر رنگ شود.

پودر روغن ، ظرف صابون ، رنگ غذا و موادی از این قبیل که در آشپزخانه یافت می شود نیز می تواند رنگ دوغاب شما را هنگام تماس با هم تغییر دهد. آیا مفاصل خود را با گروت اپوکسی پر کرده اید؟ سپس این دیگر نگران شما نیست.

5. تنوع رنگ

دوغاب کف پوش اپوکسی در رنگ های مختلف وجود دارد. خاکستری خوب قدیمی را فراموش کنید ؛ مقداری موکا می خواهی؟ گزینه های قهوه ای ، برنزه و بسیاری دیگر برای شما وجود دارد.

بنابراین ، شما نه تنها می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید بلکه این رنگ را در تمام طول عمر ساختار حفظ کنید.

خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

انواع گروت کفپوش اپوکسی

نوع بهترین گروت کف پوش اپوکسی وجود دارد از جمله:

  • افزودنی دوغاب سرامیک کاشی پرو فوق العاده
  • Laticrete در حال حاضر بهترین گروت کف پوش اپوکسی در بازار است. این شامل اپوکسی ، سخت کننده و ماسه است.
  • شن و ماسه در رنگ های مختلف و خیره کننده برای ایجاد جلوه های براق استفاده می شود. روی کاشی و سرامیک ، سنگ مرمر ، کاشی های سنگی یا شیشه عالی است.
  • قیمت کفپوش اپوکسی

گروت اپوکسی در مقابل سیمان

اگر در این مرحله دومین انتخاب اولیه سیمان گروت خود را حدس زده اید ، خوب ، در اینجا دلایل بیشتری برای جایگزینی تصمیم خود با گروت اپوکسی وجود دارد:

  • دوغاب سیمان با گذشت زمان منقبض می شود در حالی که اپوکسی دوام خود را حفظ می کند ، بنابراین کوچک نمی شود ، ترک نمی خورد و خرد نمی شود.
  • دوغاب سیمان برای تنظیمات ترافیکی متراکم بسیار سبک است ، بنابراین اگر در یک ساختار تجاری کار می کنید ، قدرت اپوکسی به کارتان می آید.
  • دوغاب سیمان بسیار متخلخل است و در برابر مواد شیمیایی ، لکه ها و مایعات مقاوم است.

تماس با این مواد مختلف باعث می شود که دوغاب سیمان سریعتر کوچک شود یا خرد شود. اپوکسی غیر متخلخل است. بنابراین ، از چنین واکنش هایی در امان می ماند.
از آنجا که دوغاب سیمان به راحتی رنگ آمیزی می شود ، تمیز کردن آن سخت تر می شود. با یک دستمال مرطوب می توانید لکه های روی گروت اپوکسی را پاک کنید.
آیا رنگ دوغاب سیمان خود را دوست دارید؟ متأسفانه ، این دوام نخواهد داشت برخی مواد شیمیایی باعث تغییر رنگ دوغاب شده و ساختار شما جذابیت خود را از دست می دهد. باز هم ، اپوکسی اجازه عبور مواد شیمیایی یا هرگونه واکنش مرتبط را نمی دهد. بنابراین ، هر رنگی را انتخاب کنید ، برای همیشه آن را خواهید داشت.

گروت سیمانی

در صنعت امروز قیمت کفپوش اپوکسی گروت هنوز مورد علاقه پیمانکاران و سازندگان هستند. با این حال ، با پیشرفت های مستمر در صنعت سرامیک ، محبوبیت دوغاب اپوکسی – بیش از هر زمان دیگری – افزایش می یابد.

برخلاف دوغاب های سیمانی ، که از مخلوط پودر سیمانی ساخته شده اند ، دوغاب اپوکسی از رزین های اپوکسی و پرکننده ها ساخته می شود. دوغاب فوق العاده بادوام بوده و کاملاً ضد آب است. دوغاب های معمولی بر پایه سیمان ضد آب نیستند ، بنابراین برخلاف دوغاب اپوکسی ، وقتی اشباع شوند می توانند آب را جذب کنند ، به این معنی که در تماس با مایعات رنگی مانند شراب ، قهوه و آب میوه به راحتی لکه دار می شوند. ویژگی هایی وجود دارد که به کاهش این نگرانی کمک می کند ، اما هیچ کدام مشابه دوغاب اپوکسی نیست.

اگر از شستن دوغاب خود خسته شده اید ، دوغاب اپوکسی می تواند راه حل شما باشد.

خرید کفپوش اپوکسی و دوغاب آن :

، همچنین به عنوان دوغاب رزین واکنشی شناخته می شوند ، طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهند که می تواند کاربردهای مختلف را پوشش دهد. ویژگی های نفوذ ناپذیر اپوکسی آن را برای موقعیت هایی که بهداشت از اهمیت بالایی برخوردار است ، در مکان هایی مانند بیمارستان ها ، میزهای کار و امکانات تولید غذا ایده آل می کند. به عنوان مثال ، Mapei Kerapoxy  در برابر چربی ها ، روغن ها و چربی های حیوانی مقاوم است ، بنابراین این گزینه ایده آل برای تزریق برای کارخانه های پردازش گوشت و آشپزخانه های تجاری است. دوغاب های کفپوش اپوکسی Mapei همچنین مقادیر بسیار کمی VOC ساطع می کنند و تحت ECIC PLUS تحت GIC EMICODE طبقه بندی می شوند. یکی دیگر از عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد ویژگی های مقاومت فشاری و مکانیکی است.

کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما