زمان مطالعه: 7 دقیقه

قیمت اپوکسی استخر

قیمت اپوکسی استخر و انواع آن :

مدیران تاسیسات همیشه به دنبال راه های مقرون به صرفه برای صرفه جویی در هزینه های نگهداری هستند. هزینه اولیه مواد باید در مقابل هزینه های سالانه مربوط به تمیز کردن و تعمیر یا تعویض سنجیده شود.

در مورد کفپوش در اطراف قسمتهای استخر و پارک آبی ، یک سطح غیر لغزنده توصیه می شود ، و در تمام اهداف عملی مورد نیاز است. هزینه های اولیه نصب برای یک سطح لغزنده مانند کاشی یا بتن می تواند به زودی با هزینه های بیمه بیشتر شود.

برخی از گزینه های عملی تر موجود برای این مناطق خطرناک ، سطوح مختلف لغزنده تجاری است. اینها شامل لاستیک ورقه ای ، کاشی های لاستیکی ، پوشش های عرشه سرد رنگ و کفهای لاستیکی ریخته شده است.

مشکلی که در مورد ورق های لاستیکی و کاشی های لاستیکی وجود دارد این است که با استفاده طولانی مدت ، ساییدگی قابل توجه است. این سطوح مستعد پارگی ، پوست انداختن و در معرض تجزیه شیمیایی توسط مواد شیمیایی مورد استفاده برای اطمینان از کیفیت آب در یک محیط آبزی هستند.

یک پوشش عرشه خنک مستعد تجمع خاک ، آلودگی و باکتری است. همچنین به راحتی فرسوده می شود. بنابراین برای اطمینان از بهداشت مناسب به تمیز کردن و رنگ آمیزی منظم نیاز دارد.

کفپوش اپوکسی در فضای باز

یک کفپوش اپوکسی ضد آب و سخت Outdoor Tough توسط Everlast Epoxy بدون درز است و بنابراین مستعد جداسازی نیست. همچنین مستعد ایجاد تجمع آلودگی نیست. این ماده با پلی واستیک مقاوم در برابر کلر ساخته شده است تا از تخریب آن در طول زمان جلوگیری کند.

از آنجا که رنگ Outdoor Tough روی سطح نیست ، بلکه در هسته اصلی ماده است ، انواع مختلفی از رنگ خود را حتی در یک محیط بیرونی نیز حفظ می کند ، بنابراین هیچ هزینه ای در رابطه با نصب مجدد یا جایگزینی آن وجود ندارد

در برابر ترافیک سنگین پا که می تواند در لاستیک ورق ، کاشی های لاستیکی و کاشی پوشیده شود ، مقاوم است.

یک کف بتونی نیاز به شستشوی فشار ، مهر و موم و رنگ آمیزی با یک پوشش ضد لغزش ریگ دارد ، و سپس دوباره مهر و موم می شود. متأسفانه ، این فرایند به دلیل ترافیک پا و ساییدگی عمومی باید در صورت لزوم تکرار شود. همراه با هزینه های نصب و نگهداری این نوع کفپوش ها برای مناطق آبزی ، زمان از دست رفته برای پخت شدن درزگیر و خشک شدن رنگ باید محاسبه شود. این امر منجر به تعداد زیادی ساعت از دست رفته در طول عمر کفپوش می شود ، زیرا در این دوره ها نمی توان از منطقه استفاده کرد و بنابراین درآمد از دست رفته نتیجه آن است.

قیمت اپوکسی استخر

قیمت اپوکسی استخر

کلینیک دامپزشکی پوشش کف اپوکسی مراقبت از حیوانات خانگی

کفپوش اپوکسی استخر

کفپوش اپوکسی لاستیکی مانند ورق ها ، کاشی ها یا سطوح ایمنی دانه بندی شده نیاز به هزینه های نگهداری خاص خود را شامل میشوند. با برخی از محصولات ، تنظیم نور منظم توصیه می شود. گرچه این روال ذاتاً پرهزینه نیست ، اما با هر نظافت ، آلودگی و بقایای بیشتری در درزها فشرده می شود.

در نهایت ، بقایای ریز درزها به زیر کف کار می کند و باعث فرسایش چسب می شود که آن را در جای خود نگه دارد. وقتی فرسایش به اندازه کافی پیشرفته شود ، سطح لاستیک شروع به شل شدن می کند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. جمع شدن آلودگی باعث ایجاد سطح بهداشتی کمتری برای مشتریان شما می شود.

در برابر ترافیک سنگین پا که می تواند در لاستیک ورق ، کاشی های لاستیکی و کاشی پوشیده شود ، مقاوم است.

برخلاف کفپوش بتونی یا لاستیکی ، Outdoor Tough توسط Everlast Epoxy به تمیز کردن با هزینه زیاد احتیاج ندارد. برای از بین بردن آلودگی و آوار ، Everlast Floor Cleaner را بگذارید ، بگذارید تا بماند ، سپس آن را بشویید. برای تمیز کردن دقیق تر ، خنک کردن با آب ساده توصیه می شود ، بنابراین هزینه واشر فشار را متحمل نمی شوید.

این تعمیر و نگهداری بسیار کم صدها یا هزاران دلار در سال در هزینه های کارگر ضربدر طول عمر محصول صرفه جویی خواهد کرد.

هنگام در نظر گرفتن تمام هزینه های مربوط به کفپوش مناسب و ایمن در یک منطقه استخر یا پارک آبی ، تأثیر زیاد نگهداری مورد نیاز برای هر انتخاب باید به عنوان یک بودجه کلان باقی بماند.

قیمت اپوکسی استخر

قیمت اپوکسی استخر

عرشه استخر

به همان اندازه پوشش استخر داخلی که در استخر شما اعمال می شود ، فضای استخر اطراف نیز دارای اهمیت است که باید برای ایمنی و دوام درمان شود.

عرشه استخر شما می تواند واقعاً محل اقامت شما در فضای باز باشد. شبیه به رنگ استخر ، گزینه های پوشش ArmorPoxy’s Epoxy Pool Deck پوشش برای ایجاد دوام و حفظ فضای عالی شما ساخته شده است. اگر بتن فعلی شما نیاز به مراقبت دارد ، بازیابی بتن ArmorPoxy برای شما مناسب است.

با استفاده از رزین های اختصاصی ما ، Concrete Restore آن ترک ها و خراش های مزاحم را که از عرشه استخر شما کم می کنند پر می کند و برای خانواده شما خطری ایجاد می کند. پوشش مقاوم در برابر لغزش احتمال لغزش و افت آن را کاهش می دهد ، در عین حال از ایجاد نقص جدید جلوگیری می کند. اگر روی عرشه خود با پای برهنه راه می روید ، گزینه های عرشه ArmorPoxy برای عرشه ساخته شده اند تا از لغزنده بودن آنها در هنگام خیس جلوگیری کنید!

اگر آماده هستید که به کل منطقه استخر خود سطح جدیدی از دوام و ایمنی بدهید ، با کارمندان آگاه ArmorPoxy تماس بگیرید تا گزینه های خود را بررسی کنید. ما در هر مرحله از طراحی تا نصب در دسترس هستیم. ما هیجان زده هستیم که به شما کمک می کنیم استخر و عرشه استخر خود را به فضای زیبایی تبدیل کنید که کل خانواده یا محله آن را دوست خواهند داشت!

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

سیستم پوشش بالکن استخر

سیستم کفپوش اپوکسی بالکن استخر یک سیستم منحصر به فرد ، ضخیم و انعطاف پذیر است که برای پوشش دادن بالکن ها ، عرشه های سقف ، عرشه های استخر و پاسیو ، مسیرهای پیاده روی ، طاق پیاده روها ، مناطق پارکینگ با فضاهای مطبوع در زیر آنها ، مناطقی که به دلیل دما یا مسائل مربوط به لرزش ، و برنامه های مشابه. BDMC همچنین می تواند برای پارکینگ های سنگین و استفاده از عرشه پارکینگ طراحی شود.

Epoxy flooring

کفپوش اپوکسی

BDMC

BDMC یک سیستم چند لایه انعطاف پذیر ، ضخیم و ضخیم است-

که برای عبور از بالکن ها ، پاسیوها و عرشه های سقف موجود که پیر یا نشت کرده اند –

طراحی شده است. در طراحی سیستم ، از خمیرهای جمع یا تزئینی برای یک سطح طبیعی بدون پوست در هنگام مرطوب بودن استفاده شده است.

برای سخت ترین محیط ها از جمله برنامه های تجاری طراحی شده است.

قابل استفاده بر روی چوب ، فایبرگلاس ، سطوح پوشش داده شده ، بتن و بسترهای مشابه است.

سیستم ضخیم عیوب سطحی و ترکهای جزئی را پنهان می کند.

کاملاً مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. VOC کم برای استفاده ایمن در هر برنامه ای.

تمام لایه های BDMC محصولات یک بخشی هستند و نیازی به اختلاط ندارند.

لایه اول لایه “غشایی” است که با استفاده از یک لاستیک برش دار درجه بندی شده اعمال می شود. ناخن مخصوص از یک پوشش ضخیم ، مقاوم در برابر آب ، حتی اطمینان می دهد.

در حالی که روی این لایه مرطوب می شود ، جمع شدن شن و ماسه پخش شده به “رد” تبدیل می شود –

بنابراین کل سطح آن به طور کامل پوشانده می شود هنگامی که لایه اولیه خوب شد .

سنگدانه اضافی جاروب می شود و یک سطح “کاغذ سنباده مانند” باقی می ماند. سپس ، لایه رویی محافظ نهایی رول می شود.

متناوباً تکه های تزئینی برای “ظاهر ترازو” یا کوارتز رنگی مخلوط می توانند برای میلیون ها امکان طراحی پخش شوند.

رنگ اپوکسی استخر

برای داشتن بیشترین دوام و طولانی ترین عمر ، Super Poxy Shield را انتخاب کنید.

رنگهای اپوکسی استخر گرانترین رنگ استخر هستند ، اما می توانند تا 7 سال دوام بیاورند-

و یک پایان سخت مانند سرامیک ارائه می دهند که تابستانهای طولانی و زمستانهای طولانی تر را با تمیز کردن آسان تمیز می کند.

Super Poxy Shield حداکثر 150 SF در هر گالن را پوشش می دهد. هنگام رنگ آمیزی استخر یا فواره برای اولین بار از Primer Epoxy یا Primer Gunite استفاده کنید.

رنگ کفپوش اپوکسی استخر پایه آب

یکی از ساده ترین رنگ های استخر و پر کردن سریع ترین آن رنگ پایه آب Aqua Coat ماست.

رنگ استخر اکریلیک قیمت جذابی دارد و می توان آن را روی سطوح مرطوب قرار داد-

و همچنین می توان آن را روی رنگ های استخر بر پایه لاستیک قرار داد.

به راحتی با آب پاک می شود و تحت تأثیر باران سبک یا رطوبت قرار نمی گیرد.

دو لایه رنگ استخر اکریلیک Aqua Coat برای 1-2 فصل دوام دارد و در هر گالن حداکثر 300 SF را پوشش می دهد.

Epoxy flooring

خرید کفپوش اپوکسی

رنگ استخر پایه لاستیکی

روزی روزگاری ، لاستیک تنها انتخاب در رنگ استخر بود –

رنگ استخرهای لاستیکی کلر مانند رنگ مبتنی بر لاستیک با کیفیت بالا CRC Pro.

کمترین هزینه پوشش استخر ما ، رنگ پایه لاستیکی CRC –

بدون نیاز به مخلوط کردن و رول کردن به صورت صاف و یکنواخت است.

ما همچنین رنگ پایه لاستیکی Envirolon ، یک رنگ استخر لاستیکی مصنوعی کم VOC را ارائه می دهیم.

دو لایه رنگ پایه استخر لاستیکی برای 2-3 فصل دوام دارد-

و در هر گالن حداکثر 275 SF را پوشش می دهد.

رنگ استخر تبدیل

برای سالهای طولانی ، اگر می خواستید از رنگ لاستیکی به لاستیک کفپوش اپوکسی تغییر دهید .

باید استخر را سندبلاست کنید تا تمام رنگ لاستیک پاک شود.

نه بیشتر ، به لطف تبدیل شیمیایی که هنگام پوشاندن استخر لاستیکی رنگ شده با Advance Plus Conversion Coating انجام می شود.

بعنوان پوشش اولیه روی رنگ استخر بر پایه لاستیک (از پیش آماده و تمیز) ، می توانید لایه دوم رنگ استخر اپوکسی یک پوسته ، Super Poxy Shield را اعمال کنید.

قیمت اپوکسی استخر

برای خرید کفپوش اپوکسی استخر و مشاوره در مورد آن با ما تماس بگیرید.

کفپوش اپوکسی  کفپوش اپوکسی کفپوش اپوکسی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما