زمان مطالعه: 6 دقیقه

نانو کامپوزيت فوم نرم پلی يورتان مغناطيسی

خرید کفپوش اپوکسی , کفپوش اپوکسی و نانوکامپوزیت پلی یورتان:

این مقاله مروری مدرن بر جنبه های حیاتی پوشش های نانوکامپوزیتی بر پایه پلی اورتان ارائه می دهد. پیشرفتهای نانو اصلاح شده در کف پوش اپوکسی پلی اورتان منجر به وضعیت فعلی و فرصتهای جدیدی برای تشکیل پوششهای با کارایی بالا شده است. از نانوکربن هایی مانند نانولوله کربنی ، نانو الماس ، گرافن و مشتقات آن و همچنین نانوذرات معدنی به عنوان تقویت کننده های پوشش استفاده شده است. شرح مختصری از انواع مختلف پوشش های نانوکامپوزیت پلی اورتان ارائه شده است. در اینجا ، خرید کفپوش اپوکسی نانوکامپوزیت های پلی اورتان / نانوکربن به دلیل اثر هم افزایی پلیمر و نانو پرکننده در مقایسه با پوشش های مرتب پلی یورتان و سایر مواد پوشش نانوکامپوزیت ، خواص چند منظوره و عملکرد بالا را نشان می دهند.

نانو کامپوزيت فوم نرم پلی يورتان و مشخصات آن

الهام از طبیعت ابزاری نویدبخش برای طراحی مواد زیستی جدید به ویژه در مناطق فناوری مرزی مانند مهندسی بافت و نانودارو است. پلی اورتان (PURs) یک بستر انعطاف پذیر از مواد است که می تواند متناسب با الزامات اعمال شده در برنامه های نهایی آنها طراحی شود. انتخاب عناصر سازنده آنها (که در سنتز به عنوان ماکرودیول ها ، دی ایزوسیانات ها و افزایش دهنده های زنجیره استفاده می شوند) می تواند برای به دست آوردن سازه های بیومیمتیک ، که می توانند بافت بومی را از نظر خواص مکانیکی ، مورفولوژیکی و سطحی تقلید کنند ، اجرا شود.

در مهندسی بافت استخوان ، PUR های الاستومری از نیروهای برشی در سطح مشترک بین استخوان و ایمپلنت اجتناب می کنند و از تکثیر سلولهای استخوانی حمایت می کنند. بافتهای نرم را می توان به طور موثری توسط PURs مهندسی کرد ، که گزارش شده است که در ساختن ساختارهای عضلانی (از جمله قلب ، عروق خونی ، غضروف و بازسازی عصب محیطی) کاندیدای قابل اعتمادی هستند.

نانو کامپوزيت فوم نرم پلی يورتان مغناطيسی

کفپوش اپوکسی

نانو کامپوزيت فوم نرم پلی يورتان مغناطيسی و کاربرد آن

این بررسی پیشرفت های اخیر در کاربردهای زیست پزشکی پلی اورتان ها را خلاصه می کند. پس از معرفی مفهوم بیومیمتیک (پاراگراف 2) ، استفاده از PURs در مهندسی بافتهای سخت (پاراگراف 3.1) ، بافتهای نرم (پاراگراف 3.2) و در نانو پزشکی (پاراگراف 4) گزارش شده است. در مجموع ، گزارشات موجود در ادبیات به وضوح نشان می دهد که پتانسیل PUR ها برای تکمیل یا جایگزینی پلیمرهای تجزیه پذیر ، تأیید شده توسط FDA ، مانند آنهایی که متعلق به خانواده پلی استر هستند ، در جایگزینی بافت ها یا اندام های آسیب دیده ، و همچنین در زمینه نوظهور نانوپزشکی ، جایی که ممکن است کارآیی بالایی در کپسوله سازی داروها و قابلیت افزایش در هدف قرار دادن محفظه های بافتی خاص را نشان دهد.

به طور تصادفی ، نوع نانوذرات ، محتوای نانو پرکننده ، ساختار پلی اورتان ، تکنیک و شرایط پردازش ممکن است بر خواص نانوکامپوزیت نهایی تأثیر بگذارد. این بررسی همچنین بر ارزش نانوکامپوزیت های پلی اورتان در بخش پوشش متمرکز است. در نتیجه ، مناطق کاربردهای پیشرفته پوشش های نانوکامپوزیت پلی اورتان مانند حفاظت در برابر خوردگی ، منسوجات ، مواد زیستی و دیگر زمینه های فنی مورد بررسی قرار گرفته است.

درک چالش های تخریب ناشی از آب و هوا در پوشش های کف پوش اپوکسی نانوکامپوزیت پلی اورتان بسیار مهم است. طیف گسترده ای از پوشش های نانو کامپوزیت پلی اورتان ممکن است با استفاده از تنوع در انتخاب مواد مونومر به دست آید. علاوه بر این ، اصلاح نانو پرکننده ها و ترکیب در ماتریس های پلی اورتان مناسب می تواند به عنوان ابزاری قدرتمند برای افزایش کاربرد پوشش های کف پوش اپوکسی نانوکامپوزیتی در کاربردهای پیشرفته آینده مورد استفاده قرار گیرد.

MA پوشش ها نانو کامپوزيت فوم نرم پلی يورتان مغناطيسی

طیف های DMA برای بررسی تأثیر POSS بر روی ماژول ذخیره سازی E ′ و tanδ مواد پوشش انجام شد. شکل 5 الف نشان می دهد که در زیر دمای اتاق مواد روکش در حالت شیشه ای بوده و زنجیره های مولکولی داخل پوشش ها یخ زده اند. بالاتر از دمای اتاق ، مدول ذخیره سازی به سرعت کاهش می یابد ، به این معنی که مواد وارد منطقه گذار شیشه می شوند و زنجیره های مولکولی شروع به حرکت می کنند. قابل توجه ، در یا در نزدیکی دمای اتاق ، مدول ذخیره سازی پوشش های نانوکامپوزیتی پر از POSS بیشتر از PCU خالص بود ، که نشان می دهد POSS برای افزایش سختی مطلوب است. یک قله واحد در هر فیلم نشان داده شده در شکل مشاهده شد.

کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

ریخت شناسی پوشش ها

برای پیگیری تأثیر POSS بر ماتریس PU ، مورفولوژی مقطع پوشش ها توسط SEM مورد مطالعه قرار گرفته و در شکل 6a-f نشان داده شده است. هنگامی که محتوای افزودنی 1 درصد وزنی بود ، پوششها دیگر مانند PCU صاف نبودند ، اما صرف نظر از نوع POSS ، پراکندگی خوبی مشاهده شد. در مورد PCU / ​​PEG1 ، سطح شکستگی خشن می شود ، که شکستگی شکل را نشان می دهد37. گروه های راس PEG سازگاری بین POSS-PEG و PU را بهبود بخشید. POSS-BEN توسط ماتریس PU احاطه شده بود تا یک ساختار جزیره دریایی را تشکیل دهد ، که نشان دهنده میل قوی 38 بود. شایان ذکر است که پس از افزایش تعداد POSS-BEN با افزایش بار ، برخی ذرات به اندازه بزرگتر از 1 میکرومتر جمع شدند. ذرات جدا شده و سوراخ ها در نتیجه اثر تجمع قوی POSS-BEN از طریق فعل و انفعالات فیزیکی اختصاص داده شده به حلقه بنزن آبگریز و بی اثر به PU شبیه گزارش Cheng39 ظاهر شد. قسمت پوشش در کاهش سرعت انتشار آب در هسته و انتشار اوره در خارج از هسته نقش داشت.

پلی اورتان

کف پوش اپوکسی پلی اورتان ها یکی از متنوع ترین مواد پلاستیکی هستند. طبیعت شیمی به پلی اورتان ها اجازه می دهد تا برای حل مشکلات چالش برانگیز ، به اشکال غیرمعمول شکل گرفته و محصولات صنعتی و مصرفی را با افزودن راحتی ، گرما و راحتی به زندگی ما افزایش دهند.

کف پوش اپوکسی پلی یورتانها با واکنش یک پلیول (الکلی با بیش از دو گروه هیدروکسیل واکنشی در هر مولکول) با دی ایزوسیانات یا ایزوسیانات پلیمری در حضور کاتالیزورها و افزودنیهای مناسب تشکیل می شوند. از آنجا که انواع دی ایزوسیانات ها و طیف وسیعی از پلی ال ها می توانند برای تولید پلی اورتان استفاده شوند ، طیف وسیعی از مواد را می توان برای پاسخگویی به نیازهای کاربردهای خاص تولید کرد.

مهم نیست کجا را نگاه می کنید ، احتمالاً پلی اورتان پیدا خواهید کرد. پلی اورتان ها را می توان در تشک ها ، کاناپه ها ، عایق ها ، روکش ها و رنگ های مایع ، الاستومرهای سخت مانند چرخ های تیغه غلتکی ، اسباب بازی های فوم قابل انعطاف نرم ، برخی الیاف الاستیک و بسیاری از مکان ها و برنامه های دیگر یافت.

همه چیز با شیمی دو ماده اولیه مورد استفاده برای تولید محصولات پلی اورتان شروع می شود – متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات (MDI) و تولوئن دی ایزوسیانات (TDI). واکنش عمده MDI و TDI در محیط ، تشکیل پلی اوره های جامد بی اثر از واکنش با آب است.

کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

MDI

یلیون تن متریک متیلن دی فنیل دی ایزوسیانات (MDI) تولید می شود و هر ساله در سراسر جهان در تولید پلی اورتان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده به خوبی کنترل می شود و فقط مقادیر کمی – از میلی گرم تا چند گرم در تن MDI استفاده شده – در محیط آزاد می شود. واکنش عمده MDI در محیط ، تشکیل پلی اوره های جامد بی اثر از واکنش با آب است. در استفاده ، MDI با پلیول ها واکنش داده و بسیاری از محصولات مختلف پلی اورتان را تشکیل می دهد. نشان داده شده است که پلی اورتان ها در محیط زیست و در حال دفع پایدار هستند و هیچ تاثیری منفی بر فرآیندهای حمل و نقل زباله های شهری ، محل های دفن زباله یا سوزاندن ندارند.

TDI

میلیون تن تولوئن دی ایزوسیانات (TDI) تولید می شود و هر ساله در سراسر جهان در تولید پلی اورتان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده به خوبی کنترل می شود و فقط مقادیر کمی – چند گرم در هر تن TDI استفاده شده – در محیط آزاد می شود. واکنش عمده TDI در محیط ، تشکیل پلی اوره های جامد بی اثر از واکنش با آب است. در استفاده ، TDI با پلیول ها واکنش داده و بسیاری از محصولات مختلف پلی اورتان را تشکیل می دهد. نشان داده شده است که پلی اورتان ها در محیط زیست و در حال دفع پایدار هستند و هیچ تاثیری منفی بر فرآیندهای حمل و نقل زباله های شهری ، محل های دفن زباله یا سوزاندن ندارند.

کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما