زمان مطالعه: 5 دقیقه

ویژگی کفپوش های اپوکسی فرودگاه

ویژگی کفپوش های اپوکسی فرودگاه یکی از مقاوم ترین و در عین حال پایدارترین کفپوش های رنگی است که در سالن های عریض و طویل فرودگاه ها قابل استفاده است. دلایل زیادی برای استفاده از این کفپوش ها وجود دارد که هر کدام در جای خود بسیار مهم و اساسی هستند. از جمله مزایا رزین های اپوکسی سخت و مستحکم، براق و شفاف و بسیار زیبا، مقاوم در برابر رطوبت و قابلیت شستشو، نگهداری بسیار کم، هزینه کارکرد اقتصادی و عمر طولانی می باشد.

 یقیناً چنین کاری مهارت و دانش بسیار بالایی می خواهد و هرکسی نمی تواند چنین کاری را به راحتی انجام دهد. اما اگر می خواهید در مورد کفپوش فرودگاه که شامل کفپوش سالن، کفپوش برج مراقبت و از همه مهمتر کفپوش باند می باشد اطلاعات بیشتری کسب کنید، کافیست با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید مقاله ویژگی کفپوش های اپوکسی فرودگاه : کفپوش اپوکسی

ویژگی کفپوش های اپوکسی فرودگاه

استفاده کفپوش فرودگاهی در مناطق ذیل:

  • سالن های فروش بلیط
  • دفاتر اداره فرودگاه
  • کنترل ترافیک هوایی
  • مناطق بررسی امنیتی
  • غربالگری چمدان و جابجایی آن
  • اتاق های تاسیسات و مکانیکی
  • اتاقهای استراحت و نشیمن
  • راه پله ها و راهروها
  • مناطق تحویل چمدان
  • سالن های انتظار عمومی
  • سالنهای اجرایی و اتاقهای باشگاه
  • پایانه های حمل و نقل
  • خرده فروشی ها و بوتیک ها
  • سرویس بهداشتی عمومی
  • فرودگاه خصوصی و هنگر ها
  • آشیانه های حمل و نقل

چرا کفپوش اپوکسی فرودگاهی

کفپوش اپوکسی راه حلی ایمن با بالاترین استانداردها برای کفپوش سالن فرودگاه یا سوله است. اپوکسی با رنگ های یکنواخت، طرح الگوهای لایه دار و افزودن لوگوهای سفارشی، زیبایی منحصر به فردی دارد. در هر نقطه از فرودگاه، چه کف آشیانه، حمام و یا سایر امکانات، با استفاده از کفپوش اپوکسی فرودگاهی می‌توانید از مزایای محافظت مداوم در برابر نشت روغن و مواد شیمیایی، لکه‌ها، رطوبت و ترک‌خوردگی برای سال‌های آینده برخوردار شوید.

مزیت های ممتاز کفپوش اپوکسی فرودگاهی

  • مقاومت بالا

وقتی در فرودگاه هستیم، افراد زیادی را می بینیم. هر نفر چندین چمدان و کیف حمل می کند. معمولا اکثر افراد عجله دارند و سعی می کنند سریع به محل مورد نظر خود برسند. این موضوع به ما نشان می دهد که در مکانی مانند فرودگاه برای تولید کف باید به موارد مختلفی توجه کرد. یکی از مهم ترین مواردی که در تولید کفپوش اپوکسی فرودگاهی مورد توجه قرار می گیرد مقاومت در برابر لغزش است.

اگر محصولی بدون چنین مقاومتی تولید شود، احتمالاً باید شاهد مشکلات زیادی در سفارش فرودگاهی باشیم. اما جدای از لغزش، ترافیک بالای فرودگاه استفاده از مواد شیمیایی قوی را برای نظافت کف ضروری می کند. علاوه بر این، احتمال زیاد ریختن مواد شیمیایی مختلف توسط افرادی که در آن منطقه سفر می کنند، وجود دارد. به همین دلایل، تولیدکنندگان این محصولات به خوبی می دانند که باید محصولی تولید کنند که در برابر لغزش و مواد شیمیایی مقاوم باشد.

  • زیبایی و چشم نواز بودن کفپوش اپوکسی

استحکام و ساختار محکم کفپوش اپوکسی به تنهایی نمی تواند برای این نوع کفپوش کافی باشد. مزیت دیگر این است که خریداران این کفپوش باید تمایل به خرید آن را داشته باشند. کفپوش های اپوکسی سطحی براق و چشم نواز دارند. در واقع این خاصیت یکی از خواص ذاتی رزین اپوکسی است. در هر محیطی که از این ترکیبات رنگی استفاده کنید می توانید این ویژگی منحصر به فرد را مشاهده کنید.

فرقی نمی کند که از کفپوش اپوکسی در پارکینگ استفاده می کنید یا در خانه استفاده می کنید. در هر صورت می توانند جلب توجه کنند. از آنجایی که کفپوش اپوکسی فرودگاهی در یک محیط خاص مورد استفاده قرار می گیرد، قطعاً باید از جهاتی زیبایی محیط را بهبود بخشید. در واقع پوشش کف در چنین مناطقی باعث افزایش اعتبار مجموعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید مقاله ویژگی کفپوش های اپوکسی فرودگاه : کفپوش سه بعدی تالار 

  • کفپوش های اپوکسی فرودگاه

    تعمیر و نگهداری پایین کفپوش فرودگاهی

با توجه به اینکه کفپوش ها در تماس مستقیم با تنش های محیطی هستند ممکن است در مواردی به دلیل آسیب دیدگی نیاز به تعمیر و بازسازی داشته باشند. اما کفپوش های اپوکسی فرودگاهی به دلیل مقاومت بسیار بالا نیازی به تعمیر ندارند. این کفپوش ها ضد خش و ضد سایش هستند و می توانند ساختار خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.

این نوع کفپوش دارای سطحی یکنواخت و بدون سوراخ می باشد. همانطور که می دانید سایر کفپوش های غیر رنگی دارای یک سری منافذ ریز در ساختار خود هستند که شرایط را برای نفوذ رطوبت و سایر عوامل مخرب فراهم می کنند. در چنین شرایطی کف ها زودتر آسیب می بینند. اما به دلیل نفوذ ناپذیری کفپوش های اپوکسی، معمولاً بدون تغییر ساختار در حالت اولیه خود باقی می مانند.

  • مقاومت کفپوش فرودگاهی در برابر رطوبت

به دلیل تماس مستقیم کف با عوامل محیطی قطعا در مواردی دچار آلودگی سطحی می شود. این آلودگی ها می توانند چهره کف را تغییر دهند که بر ظاهر محیط تأثیر می گذارد. خوشبختانه بعد از اجرای کفپوش اپوکسی فرودگاهی و رسیدن به مرحله خشکی کامل می توانید با استفاده از تجهیزات نظافتی آنها را بازسازی کنید. گرد و غبار و آلاینده ها در هر محیطی وجود دارند و کاملاً اجتناب ناپذیر هستند. اگر این گرد و غبار روی سطح زمین بنشیند از درخشندگی و زیبایی آنها می کاهد.

به همین دلیل بهتر است آنها را به صورت دوره ای تمیز کنید تا دقیقا مانند روز اول شفافیت خود را به دست آورند. اگر فکر می کنید استفاده از مایعات و مواد شوینده می تواند به آنها آسیب برساند، باید بگوییم که اینطور نیست. کفپوش اپوکسی فرودگاهی می تواند تا حدودی در برابر مواد شوینده ملایم و همچنین مایعات آب مقاوم باشد. به همین دلیل می توانید با اطمینان عملیات نظافت را انجام دهید.

  • از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر می باشد!

بله درست متوجه شدید، اگرچه ممکن است ابتدا فکر کنیم که هزینه کفپوش اپوکسی فرودگاهی بالاست، اما این یک اشتباه محض است! هزینه این روکش ها نسبت به روش های دیگر بسیار مناسب تر است. دلیل این امر طول عمر و کیفیت این محصولات است. کفپوش اپوکسی هواپیما و به طور کلی کفپوش فرودگاهی به گونه ای تولید می شوند که در شرایط فشار بسیار بالا حداکثر مقاومت را داشته باشند. با توجه به محل استفاده، در صورت استفاده از کفپوش ضعیف، نیاز به تعویض کفپوش در مدت زمان بسیار کوتاهی خواهد بود.

این هزینه را با هزینه یکباره کفپوش اپوکسی فرودگاه مقایسه کنید! آن وقت متوجه می شوید که بسیار مقرون به صرفه است. در این میان فراموش نکنید که هیچ انتخابی در سطح این نوع کفپوش ها وجود ندارد و باید گفت تنها و بهترین انتخاب ماست.

بیشتر بخوانید مقاله ویژگی کفپوش های اپوکسی فرودگاه : قیمت کفپوش سه بعدی در منزل 

کفپوش های اپوکسی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما