زمان مطالعه: 25 دقیقه

کفپوش اپوکسی

جدول محتوا

کفپوش اپوکسی چیست؟ این نوع کفپوش ماده چسبی, رنگی, پلاستیکی یا مواد دیگری است که به عنوان پلیمری از اپوکسیدها ایجاد می شود. اصطلاح “اپوکسی” برای توصیف پوشش هایی استفاده می شود که از دو جز components ایجاد می شوند. به معنی ترکیبی از دو ماده شیمیایی مختلف, که به آنها “رزین” گفته می شود.

این اپوکسی را به عنوان یک کوپلیمر طبقه بندی می کند. از نظر شیمیایی ، رزین از پلیمرهای زنجیره کوتاه تشکیل شده است که در انتهای آنها حاوی یک گروه اپوکسید است. در مقایسه با استفاده از انواع کفپوش اپوکسی و دیگر رزین برای کف , مزایای بسیاری وجود دارد که با استفاده از پوشش کف اپوکسی همراه است.

از همه مهمتر , اپوکسی به عنوان بالاترین مقاومت رزین در صنعت شناخته شده است.آنها قوی ترین اتصال بین رزین و تقویت کننده  را ارائه می دهند و امکان ساخت سبک ترین قسمت و با دوام ترین ماژول ها را فراهم می کنند. انواع کفپوش اپوکسی معمولاً به دلیل خواص مکانیکی عالی و پایداری ابعادی آن انتخاب می شود کف پوش در صورت درست شدن , مقاومت شیمیایی و حرارتی خوبی دارد و جمع شدگی بسیار کمی دارد.

رزین های اپوکسی گزینه بسیار خوبی برای تعمیرات هستند زیرا از آنجا که به مواد غیر مشابه و مواد پخته شده قبلی متصل می شوند اکثر رزین های اپوکسی را می توان پس از درمان با گرما برای بهبود قدرت, دمای سرویس و پایداری ابعادی آنها بهبود بخشید.

قطعات باید در دمایی که با حداکثر دمای سرویس آنها مطابقت داشته یا از آنها فراتر رود, پخت شونددر غیر این صورت, اپوکسی ممکن است پیچ خورده یا تحریف شود.اتصال رنگ اپوکسی استحکامی را ارائه می دهد که با سایر مواد معمول مانند وینیلستر یا پلی استر قابل مطابقت نیست.

قیمت کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی به عنوان گزینه کفپوش در کاربردهای مسکونی , تجاری و صنعتی هرچه بیشتر محبوب می شود پوشش های کف پوش به طور معمول سیستم های دو بخشی هستند که از رزین قسمت A و سخت کننده قسمت B تشکیل شده اند. مواد افزودنی ویژه مانند کنترل جریان , بازدارنده های UV , پروموترهای چسبندگی , شتاب دهنده ها و غیره برای ایجاد پوشش هایی که در طیف گسترده ای از کاربردهای کف,عملکرد خوبی دارند، اضافه می شوند.

با استفاده از این افزودنی های خاص , پوشش های کف اپوکسی برای دستیابی به ویژگی های مختلف عملکرد مطلوب مانند ترمیم سریعتر , افزایش مقاومت در برابر سایش, مقاومت شیمیایی بالاتر, ویسکوزیته بالاتر یا پایین و بسیاری موارد دیگر فرموله می شوند. رنگدانه های مختلف , سنگ دانه کوارتز رنگی تزئینی , پوسته های وینیل , زرق و برق و سایر مواد افزودنی به رزین کف اپوکسی اضافه می شوند تا عملکرد و ویژگی های زیبایی متفاوت داشته باشند.

سرانجام , انواع مختلف مخلوط شن و ماسه سنگی (دوغاب , ماله , پخش و غیره) نیز می توانند به اپوکسی اضافه شوندتا سیستم های کفپوش ضخیم تر و با دوام تری ایجاد شود و بافت ضد لغزش ایجاد شود پوشش های کف اپوکسی یک گزینه کفپوش بسیار متنوع است.و می توان آن را در طیف گسترده ای از عملکرد و ویژگی های زیبایی ساخته و اجرا کرد.

نحوه عملکرد کف پوش اپوکسی کف پوش اپوکسی در یک رستوران

به عبارت دقیق تر , رزین اپوکسی نتیجه واکنش شیمیایی است که به عنوان پخت شناخته می شود پخت یا فرآیند فرآیند شیمیایی است که شامل مواد شیمیایی همراه با اپوکسیدها ، دانستن به عنوان عوامل پخت یا سخت کننده است.

مکانیزم سخت شدن از طریق اتصال متقابل زنجیره های پلیمری ایجاد می شوداین نتیجه پخت , همان چیزی است که باعث ایجاد پلیمرهای ترموست اپوکسی می شود که دارای مقاومت , دوام,قابلیت انعطاف پذیری و چسبندگی متمایز هستند.

پخت انوع کفپوش اپوکسی از طریق گرما و دمای بالا آغاز می شودبه عبارت دیگر , اپوکسی یک ماده گرمازا است اگر دمای اطراف برای ایجاد فرآیند پخت کافی نباشد , در این صورت پخت اتفاق نمی افتد اپوکسی پس از بهبودی قابل درمان نیست.

انواع کفپوش اپوکسی وجود دارد که بسته به نتیجه دلخواه فرد, توانایی ادغام با یکدیگر را دارند یک محلول سفارشی تر از اپوکسی می تواند از طریق مخلوط کردن نرم کننده ها، مواد پرکننده یا مواد افزودنی ایجاد شوداین افزودنی ها به منظور تنظیم خصوصیات نهایی برای استفاده های فردی استفاده می شود.

کفپوش اپوکسی روی چوب

مزایا و معایب کف پوش اپوکسی

این مزایا در مورد قیمت کفپوش اپوکسی بسیار بیشتر از چالش ها است. برخی از مزایا عبارتند از:

  • ظاهر بصری 

کف پوش های اپوکسی شفاف ارائه می دهندکه برای گاراژها ,سایر فضاهای مسکونی و ساختمانهای تجاری بسیار مناسب است بافت صیقلی نیز تمیز کردن این کف ها را آسان می کند و باعث می شود این براق سالها دوام داشته باشد.

  • دوام 

پیوندهای شیمیایی قوی کف پوش های اپوکسی آنها را برای فضاها و ترافیک با ترافیک بالا با فرآیندهای بالابرنده یا بالقوه بالقوه ایده آل می کند.

  • قیمت مناسب

کف های اپوکسی نسبت به سایر گزینه های کفپوش مقرون به صرفه هستندبا توجه به دوام آنها , این بدان معناست که شما همچنین ضربه سخت بیشتری به شما وارد می کند.

  • استانداردهای نظارتی و ایمنی

قیمت کفپوش اپوکسی در صنایع مختلف مورد اعتماد واقع شده اند به عنوان مثال ,کف های اپوکسی مصوب USDA و FDA برای استفاده در امکانات پردازش و توزیع غذا و نوشیدنی وجود داردبوی ,رطوبت و حساسیت سه مسئله اصلی است که افراد هنگام نصب کف های اپوکسی با آن روبرو می شوندخوشبختانه , هر سه با یک نصب با کیفیت به راحتی حل می شوندبوی اپوکسی فقط در مراحل نصب باقی می ماند.

بنابراین شما بیش از حد نگران این موضوع نخواهید بود انواع کفپوش اپوکسی در برابر رطوبت مقاوم است مگر اینکه قبل از نصب گیر کند. نصب کنندگان اپوکسی ما قبل از شروع فرآیند اطمینان حاصل می کنند که کف شما کاملا خشک شده است تا احتمال رطوبت را از بین ببرید سرانجام , اگر اپوکسی نادرست نصب شود یا در زمان نامناسبی از سال نصب شود,می تواند حساس باشددر مورد دوم ,معمولاً بهتر است انواع کفپوش اپوکسی را در زمان رطوبت کم نصب کنید. از آنجا که روند نصب ما آزمایش شده و درست است ، می توانید مطمئن باشید که ما با دقت و صحت کار خواهیم کرد.

کفپوش اپوکسی تجاری

برای قیمت کفپوش اپوکسی تجاری یا صنعتی نیز همینطور استشما می توانید یک این محصول زیبا در یک رستوران یا حتی در یک فروشگاه خرده فروشی داشته باشیداز آنجا که اپوکسی مقاوم ,و مراقبت از آن آسان است عملاً در همه جا یک راه حل کفپوش ایده آل است با این حال , باید توجه داشت که همه انواع کفپوش اپوکسی مناسب همه طبقات نیستند.

انواع مختلف این محصول , تولید کنندگان مختلف انواع کفپوش اپوکسی  و قیمت کفپوش اپوکسی انواع مختلفی دارد بعضی از آنها بیشتر از فضای دیگر با فضا سازگار هستند.

کفپوش اپوکسی شفاف

قیمت کفپوش اپوکسی شفاف و استفاده از این محصول نوعی پوشش است که در فضاهای تجاری و همچنین کفپوش پارکینگ , مسکونی یا تجاری به خوبی کار می کندما آن را به شدت برای هر کسی که به دنبال یک کف با دوام با طراحی بی انتها است , توصیه می کنیم سبک کلاسیک آن کاملاً متناسب با هر محیطی است.

علاوه بر این ,پوشش شفاف باعث افزایش زیبایی طبیعی بتن می شودبسیاری از مالکان مسکونی اپوکسی شفافی را برای فضاهای خانوادگی یا گاراژ خود انتخاب می کنند این ماده همچنین به دلیل دوام , مقاومت و میزان مراقبت آسان شناخته شده است.

قیمت کفپوش اپوکسی متالیک و نوع آن پوششی است که کف های زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کند این ماده به دلیل سبک مدرن شناخته شده است و بسته به انتخاب شما از اتمام مات به براق می رسد همچنین در چند رنگ ارائه می شود بنابراین می توانید به راحتی آن را با هر دکور سازگار کنید برای مالکان مسکونی و تجاری که به دنبال کف بسیار شیک و مدرن هستند ایده آل است مانند هرمحصولی، از دوام ، مقاومت و مراقبت آسان برخوردار است. ما برای آشپزخانه ها , فروشگاه های خرده فروشی و بوتیک ها پوشش اپوکسی را به شدت توصیه می کنیم این پوشش اطمینان می دهد که اثر WOW فوری به هر کسی که آن را ببیند ، می دهد.

وقتی نوبت به تطبیق پذیری می رسد هیچ پوششی ضربات اپوکسی جامد ندارد اپوکسی به دوام جامد سنگی مشهور است. اما چیزی که جذابیت این پوشش را ایجاد می کند نحوه استفاده از آن است.

قیمت کفپوش اپوکسی و رنگ آن در طیف گسترده ای ارائه می شود و تقریباً در هر جایی قابل افزودن است همچنین با انتخاب گسترده ای از سبک ها و اتمام ها ارائه می شود که به شما امکان می دهد کف خود را مطابق با موارد دلخواه خود تنظیم کنیدمتخصصان ما استفاده از اپوکسی را در هر طبقه از داخل محل زندگی شما بسیار توصیه می کنند.

همچنین این یک گزینه عالی برای فروشگاه های خرده فروشی رستوران ها یا صاحبان مشاغل است که می خواهند طبقه ای داشته باشند که رنگ مارک آنها را نشان دهد.

 

کاربرد کفپوش اپوکسی در سالن های همایش

ما همچنین بهترین نصب کنندگان کف پوش اپوکسی هستیم و دوست داریم پارکینگ ,استودیو ,فضای ذخیره سازی یا یک منطقه دیگر از خانه خود را در پوشش اپوکسی با کیفیت بالاما برای اطمینان از عالی و ماندگاری این محصول شما از فرمول پیشرفته و با درجه تجاری و بهترین روش های نصب استفاده می کنیم ما کارهای آماده سازی فشرده انجام می دهیم از جمله تمیز کردن کامل سطح و آماده سازی آن با سنگ زنی و اچ کردن , به طوری که اپوکسی به طور کامل و روان پیوند یابد.

ما لایه ای از لایه پایه اپوکسی رنگی و قطعات و تراشه های رنگی و پس از آن یک پوشش پایان براق نصب می کنیم اطمینان حاصل کنید که کف جامد و دوام داردفقط یک یا دو روز طول می کشد و سپس کف برای یکی دو روز دیگر خشک می شود و آماده استفاده است.

اپوکسی پایه حلال قدیمی ترین نوع است این ترکیبی از رزین با غلظت زیاد سخت کننده پایه حلال است پس از استفاده , رزین مخلوط و سخت کننده بخارهای سمی مانند آمونیاک و مونوکسیدکربن تولید می کنند برای محافظت از خود در برابر بخارات ,هنگام استفاده و بعد از آن از دستگاه تنفس استفاده کنیدبعد ، شما اپوکسی پایه آب دارید. این ماده همان براقیت اپوکسی بر پایه حلال را تولید می کند اما در آب محلول است بنابراین نیازی به سخت کننده حلال نیست.

بخارات مضر بر جای نمی گذارد اما یک سطح مقاوم ,غیر سمی و ضد آب ایجاد می کند سوم ، 100٪ اپوکسی جامد وجود دارد که نیازی به مخلوط کردن با حلال یا آب نیست.همچنین در مقایسه با پوشش های پایه آب در برابر سایش و مواد شیمیایی مقاومت بیشتری دارد اما , به دلیل گرانروی آن , نمی توانید این را در کتهای نازک اعمال کنید.

همچنین خیلی سریع خشک می شود بنابراین هنگام استفاده از آن باید سریع کار کنیدبهتر است به یک حرفه ای اجازه دهید این نوع رنگ اپوکسی را کنترل کند . سرانجام , پوشش کف اپوکسی فلزی وجود دارداین یک سیستم پوشش چند لایه است که حاوی یک افزودنی فلزی استرنگدانه های فلزی با استفاده از غلتک یا برس پخش می شوند و سپس پیچ خورده و چرخانده می شوند تا به “اثر چرخش” برسند.

کاربرد کف پوش اپوکسی

فرایند استفاده از پوشش کف پوش اپوکسی برای اطمینان از کاربرد صحیح پوشش کف پوش اپوکسی مهم است استفاده از پوشش کف پوش اپوکسی شامل اعمال لایه های مختلف است اینها شامل فاز لایه پرایمینگ, فاز لایه کت بدنه و فاز لایه رویه پوشش می باشداین کف ضخیم تر و با دوام تر از کف است که فقط یک یا دو لایه رنگ دارد.

در طی فرآیند استفاده از پوشش کف پوش اپوکسی ، اولین چیزی که باید اطمینان حاصل شود آسیاب شدن بتن کف و در وضعیت مناسب بودن آن است سطح کف باید آماده شود تا بتواند پوشش جدید اپوکسی را در قسمت بالای آن بپذیرد آماده سازی شامل از بین بردن ذرات گرد و غبار ، آسیاب کردن, انفجار شات ,و ایجاد زخم است.

فاز بعدی فاز اولیه است در حین آستر زدن مهم است که آستر راه خود را در عمق کف قرار دهد , اطمینان حاصل کنید که برای استفاده در شرایط خوبی قرار دارد پس از مرحله آغاز , مرحله بعدی شامل پر کردن تمام سوراخ های قابل مشاهده کف و ترک های قابل مشاهده با اپوکسی است این کاربرد اولین لایه در سیستم لایه اپوکسی است به دنبال این کاربرد ,کف باید کمی آسیاب,سنباده زده و دوباره لایه لایه شود.

به منظور آزمایش درزگیر,ممکن است مقدار آب متراکم بر روی زمین قرار گیرد اگر آب به آن آغشته نشده باشد, به احتمال زیاد کف هنوز مناسب و آماده مرحله استفاده از پوشش کف پوش اپوکسی نیست در مرحله دوم پوشش اپوکسی ,رزین اپوکسی با محصولات سخت کننده اپوکسی مخلوط می شود و اطمینان حاصل می شود که کل جز component تخلیه می شود یک بار دیگر ، برای رسیدن به پایان نهایی مناسب ,باید تمام گرد و غبار قابل مشاهده پاک شود.

توجه به این نکته مهم است که رزین اپوکسی بر اساس واکنش های گرمائی و شیمیایی است با این حال , رزین اپوکسی به طور قابل توجهی در دمای اتاق ثابت است فرآیند پخت فقط زمانی شروع می شود که رزین اپوکسی با یک ماده پخت دیگر واکنش ایجاد کند.

اگر این محصول به درستی اجرا شود . بدون ترک خوردن و لایه برداری, دهه ها به طول می انجامد همچنین برای تحمل ترافیک سنگین به اندازه کافی قوی است. نیمه دائمی: طول عمر اپوکسی هم نعمت است و هم نفرین حذف و به روزرسانی پوشش اپوکسی فرآیندی پرهزینه و پرمشغله است.

انواع کف پوش اپوکسی

سه نوع اصلی از انواع کفپوش اپوکسی وجود دارد که معمولاً در پوشش های اپوکسی کف و دیوار استفاده می شود:

  1. بیس فنول A
  2. بیس فنول F
  3. انواع کفپوش اپوکسی نوولاک

واکنش های اپی کلرو هیدرین و فنلی هر سه را تشکیل می دهند و خصوصیات فیزیکی و عملکردی با توجه به تعداد و نوع ترکیبات فنلی تعیین می شود. هر سه نوع رزین مزایای خاصی دارند و فرمولاسیون ها باید از مواد افزودنی ویژه برای انتقال خواص متعادل که برای نصب کننده های پوشش مانند خصوصیات سطح و کاربرد مناسب هستند استفاده کنند.

کفپوش اپوکسی صنعتی

کفپوش های اپوکسی صنعتی می توانند تاسیسات شما را به یک ماشین روغن کاری شده تبدیل کنند و باعث کاهش زمان صرف تمیز کردن و تعمیرات معمول شوند.

کفپوش های صنعتی بهترین محصولات موجود در بازار هستند , هر آنچه را که در کفپوش نیاز دارید , ارائه می دهند.کفپوش اپوکسی صنعتی ما یک انتخاب عالی برای فضاهای صنعتی است.

بیش از ده برابر ضخیم تر از رنگ کف سنتی , این اپوکسی کف سنگین 2 قسمتی مناسب برای مناطق با کاربرد بالا است و در 24 ساعت خشک می شود.استفاده از این پوشش نوآورانه در کف صنعتی به سادگی منطقی است, زیرا مشاغل تولیدی نیاز به کاهش زمان خرابی دارند.این یک گزینه عالی برای محیط های صنعتی مانند کفپوش ماشین سازی است.

مقایسه بتن سخت با کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی آنتی باکتریال

کف مطب های پزشک , کلینیک ها ,بیمارستان ها و مراکز جراحی نیازهای خاصی را برای بهداشت, ایمنی ,زیبایی,دوام و سهولت تمیز کردن دارند.اما کلینیک های دامپزشکی , پناهگاه های حیوانات , لانه سگ ها و امکانات آموزش حیوانات خانگی دقیقاً همان موارد را دارند. نیاز دارد.

تنظیماتی که میزان بالایی از ترافیک حیوانات را تجربه می کنند.به یک سیستم کفپوش بهداشتی, تمیز کردن آسان, نصب بوی کم ,بادوام و ایمن نیاز دارند که به جلوگیری از گسترش رشد باکتری ها و سایر عوامل بیماری زا کمک می کند.

کفپوش اپوکسی پارکینگ

مزایای کف گاراژ اپوکسی به سرعت آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش اپوکسی پارکینگ امروزه تبدیل کرده است.

اپوکسی که هم برای مصارف مسکونی و هم برای کاربردهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.، به گاراژ یا کف فروشگاه شما درخششی در نمایشگاه می بخشد که می گوید “به من نگاه کن”!

بسته به اینکه کدام برنامه را انتخاب کنید-می توانید از بین انواع رنگها و رنگهای کم رنگ تا رنگ های دلخواه ، و رنگ آمیزی پوسته های رنگی را انتخاب کنید-که با سبک شما یا حتی تیم ورزشی مورد علاقه شما مطابقت داشته باشد.بنابراین بیایید به طور خلاصه بررسی کنیم که واقعاً یک پوشش اپوکسی چیست ,چه فوایدی برای شما دارد ، نحوه استفاده از آن و برخی از هزینه های آن را بیاموزید.

کفپوش اپوکسی مکانیکی 

پلاستیک پی وی سی یکی دیگر از مواد کف مکانیکی عالی اتاق است و این کاشی درجه صنعتی یک محصول برتر است.

کاشی کف ساخته شده در ایالات متحده آمریکا دارای یک الگوی همپوشانی است که هنگام نصب با یک رنگ , یک پایان تقریبا یکپارچه را فراهم می کند. فوق العاده پایدار و محکم است و حتی می توان آن را در کفهای ناصاف نصب کرد.

این یک بافت با دوام و صفحه رویه الماس است و نصب آن به راحتی با بهم پیوستن کاشی ها بدون استفاده از چسب آسان است. این رنگ در رنگ های سیاه , خاکستری و انواع دیگر پررنگ وجود دارد و قابلیت جذب صدا , راحتی و پایه محکم را فراهم می کند.

قیمت کفپوش اپوکسی مکانیکی این محصول با 10 سال ضمانت محدود ارائه می شود , اما فراتر از آن سالها عملکرد خوبی خواهد داشت.

ویژگی های کفپوش اپوکسی مکانیکی

• قادر به کاهش سر و صدای ناشی از لرزش مکانیکی است
• جاذب ضربه
• مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، باکتری و قارچ
• عدم امنیت برای کارکنان و ایمنی کارگران

همه این تجهیزات سنگین تعمیرات کف را چالش برانگیز و پرهزینه می کند ،,به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می کنند کف اتاق مکانیکی دارای تجهیزات محافظت شده به عنوان یک فرم کوچک برای سلامت اموال شماست.

خرید کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک

کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک تولید تخلیه الکترواستاتیک یا ESD را که همان پالس الکتریسیته ساکن است و در صورت تماس فرد یا سطح شارژ شده با جسم دیگری ایجاد می شود ، مهار می کندتخلیه ممکن است به عنوان جرقه یا پیچ و مهره کوچک آبی قابل مشاهده باشد.

اگرچه اکثراً الکتریسیته ساکن معمولاً مشخص نیست.ما معمولاً از ESD به عنوان “شوك گرفتن” از یك شی یا شخص یاد می كنیم .و در بیشتر موارد ، تخلیه ایستا بی ضرر است ، حتی اگر هنگام بروز آن اندكی صدمه ببیند.

با این حال ، در محیط های خاص , تخلیه الکترواستاتیک می تواند بسیار خطرناک و حتی به طور بالقوه فاجعه بار باشد.در آن موارد , نصب کف ضد الکتریسیته ساکن یک مرحله اساسی در ایجاد یک محیط امن برای کارگران و بازدید کنندگان است.

  • جرم گیری

با استفاده از آسیاب دستی یا سوهان سطح بتن را صاف کنید گرد و غبار را جارو یا جارو برقی کنیدهرگونه ترک و نقص را پر کنید همه گرد و غبار را از بین ببرید.تمام کف را با آب بپاشید سپس , از یک اسکرابر قدرت و یک محلول چربی زدایی برای تمیز کردن منطقه استفاده کنید با استفاده از برس ,گوشه هایی را که دستگاه نمی تواند لمس کند , انجام دهید پس از تمیز شدن کف , از یک خلاuum خشک و مرطوب برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

با اجاره بافر کف با صفحه سنباده 60 گرتی شروع کنیدصفحه نمایش اضافی دریافت کنید و صفحه های استفاده نشده را برای اعتبار بازگردانید بافر را از روی کف اجرا کنید تا رنگ شل از بین برود و سطح آن را بچرخانید تا بافتی برای چسباندن اپوکسی ایجاد شود سپس , به همان اندازه مهم , کف را با پاک کننده / چربی گیر موجود در مراکز خانگی تمیز کنید 12 اونس اسید موریاتیک 32٪ در سطل پر از 15 فنجان آب بریزید. مخلوط را به طور مساوی بپاشید. مخلوط اسید را روی ناحیه پا 10 x 10 بپاشید و با استفاده از برس دست بلند آن را به مدت 10 دقیقه مالش دهیدپس از اتمام کار ، سه بار بشویید تا اطمینان حاصل کنید که اسید کاملا از بین رفته است.

نصب و اجرای کفپوش اپوکسی

یک شب صبر کنید و اطمینان حاصل کنید که سطح خشک است اپوکسی و حلال یا آب را طبق دستورالعمل سازنده مخلوط کنید محلول اپوکسی را در سطل دوم بریزید تا از ترکیب شدن کامل مایعات اطمینان حاصل کنید نوار چسب را مستقیماً در زیر در و محیط قرار دهید با استفاده از برس دستی , مرزها را با اپوکسی قرار دهید شروع به نقاشی بقیه قسمت با برس غلتکی کنید پس از خشک شدن اولین لایه خود ,لایه دوم را بزنید.

در صورت تمایل از پوشش های ضد لغزش یا تراشه های اپوکسی پوسته پوسته استفاده کنید 4 اینچ پایین دیوارهای خود را نقاشی کنید. این به عنوان یک پایه محافظ عمل خواهد کرد.

  • با اصول کار پیش بروید

شما مجبور نیستید همیشه از اپوکسی تزئینی استفاده کنید کم هزینه ترین رنگ خاکستری برای یک گاراژ یا زیرزمین مناسب است.

  •  سرویس بهداشتی ضد لغزش

با استفاده از پوشش های اپوکسی نسیم حمام را تمیز کنید حتما از مواد افزودنی ضد لغزش استفاده کنید تا سطح آن در هنگام خیس شدن ایمن تر باشد.

  •  از کف مرمر تقلید کنید

برای داشتن احساس زیبا و لوکس از سنگ مرمر نیازی به پرداخت هزینه نیست در اتاق نشیمن خود از پوشش اپوکسی فلزی استفاده کنید ,و شما کار خوبی خواهید داشت.

قیمت کفپوش اپوکسی و کیفیت بتن آن باید حداقل C20 / 25 (حداقل مقدار سیمان 350 کیلوگرم در متر مکعب) باشد در صورت مرطوب بودن بستر ,آماده سازی آن باید مطابق با راه حل فنی انجام شود طبقه هایی که برای استفاده از کف های اپوکسی مرطوب هستند . زمان کار سیستم های اپوکسی با افزایش دمای محیط کاهش می یابد اتصال بین لایه های پی در پی ممکن است به شدت تحت تأثیر مداخله رطوبت یا خاک بین آنها قرار گیرد.

لایه های اپوکسی

باید 4-6 ساعت پس از استفاده از رطوبت محافظت شوند رطوبت ممکن است سطح را سفید و یا چسبناک کند همچنین ممکن است سخت شدن را مختل کند لایه های کمرنگ یا چسبنده در قسمت هایی از سطح باید با آسیاب یا آسیاب برداشته شده و دوباره گذاشته شوند.

درصورتی که زمان طولانی تری از زمان پیش بینی شده بین استفاده از لایه های پی در پی تداخل ایجاد کند یا در صورت قرار دادن دوباره کفهای قدیمی , سطح باید کاملاً تمیز و قبل از استفاده از لایه جدید , آسیاب شود قبل از استفاده , نکات ایمنی ذکر شده در برچسب های محصول را مطالعه کنید.

هزینه انواع کفپوش اپوکسی 

کف پوش دو هزینه دارد. مواد و نصب اول مواد است این محصول را می توان توسط گالن خریداری کرد زیرا به صورت مایع شروع می شود بسته به درصد اپوکسی موجود در مخلوط ، قیمت گذاری می تواند از 30 تا 150 دلار باشد. هر چه اپوکسی بیشتر باشد ، گرانتر نیز خواهد بود. سپس , شما باید طبقه جدید خود را واقعاً نصب کنید محلول ها باید مخلوط شوند , پایه بتن باید درست آماده شود و مراحل خشک شدن و لایه بندی باید دقیق باشدهرگونه اشتباه منجر به خرد شدن ، کف ناهموار یا حباب می شود.

مشابه این محصول ، بتن صیقلی است. کف بتونی صیقلی همان براقیت و احساس براق بودن آن را دارد ,بدون اینکه اپوکسی روی آن بریزد با این وجود به اندازه انواع کفپوش اپوکسی با دوام , ماندگاری زیاد و مقاوم در برابر لکه نیست اگر تصمیم دارید با بتن صیقلی بروید, ما می توانیم از پس آن بر بیاییم. کف های بتونی ناهموار و دارای لکه ها یا تقسیم هستند.

از قطعات الماس ساینده برای تخلیه بتن استفاده می شود , بنابراین عاری از هرگونه نقص است. پس از آن , بهتر است آن را مهر و موم کنید تا بلافاصله آسیب نبیند همچنین تمیز و مرتب نگه داشتن کف های بتونی صیقلی برای نگهداری صحیح آنها از اهمیت زیادی برخوردار است شما نمی خواهید از بین بردن بتن خود با مشکل روبرو شوید و سپس اجازه دهید خراب شود.

تفاوت رزین اپوکسی و اپوکسی 

اولا ,مهم این است که یک باور غلط رایج را از بین ببرید.

اپوکسی در واقع قبل از هر چیز یک ماده تشکیل دهنده است بنابراین وقتی می پرسید اپوکسی چیست , این بخشی از بسیاری از موارد است این محصول با استفاده از اپوکسی ساخته می شود.

رزین اپوکسی

رزین اپوکسی نیز از اپوکسی استفاده می کند و گاهی اوقات بخشی از روند قیمت کفپوش اپوکسی است برای آب بندی در بتن می توانید از رزین اپوکسی استفاده کنید و به آن استحکام و درخشش بیشتری دهید این کار دقیقاً مانند انواع کفپوش اپوکسی به صورت مایع شروع می شود و با نشستن سفت می شود.

تفاوت های بسیار ظریف وجود دارد , اما هیچ چیز خیلی عمده ای وجود ندارد می توانید از یکی از تکنسین های دوست و با دانش ما بخواهید که در صورت نیاز توضیح بیشتری در مورد آن بدهند و ما همیشه می توانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید که برای شما و پروژه کفپوش شما مناسب است زیرا ما همه چیز را در مورد طبقه مشاهده کرده ایم و انجام داده ایم و می دانیم که چگونه هر پروژه بزرگ یا کوچکی را اداره کنیم.

  • لایه لایه شدن

همیشه باید قبل از استفاده از رنگ کف پوش اپوکسی , یک آغازگر اپوکسی مناسب استفاده کنید آغازگرها مفید هستند زیرا قادر به نفوذ به منافذ بستر (به عنوان مثال یک کف گاراژ بتونی) هستند و بنابراین پتانسیل چسبندگی لایه های زیر را بهبود می بخشند.

  • شرایط مرطوب

رطوبت یا سایر آلاینده های موجود در بستر می تواند منجر به مشکلاتی شود بنابراین همیشه باید قبل از شروع کار از خشک بودن سطح آن اطمینان حاصل کنید ممکن است لازم باشد از دستگاه گرم کننده برای خشک کردن هوا و از بین بردن رطوبت اضافی استفاده کنم اگر سطح چربی, روغن یا شاید مواد شیمیایی را جذب کرده باشد برای تهیه ناحیه تحت تأثیر باید از پاک کننده شیمیایی مانند Clean n Etch یا Clean and Degrease استفاده شود.

  • عدم آماده سازی سطح

آماده سازی ناکافی کف منجر به اتصال ضعیف کف تازه رنگ شده به کف اصلی شد در حالت ایده آل , شما باید قبل از رنگ آمیزی کف پوش اپوکسی , سنگ زنی یا سنباده زدن کف موجود را با استفاده از روش مکانیکی در نظر بگیرید با تراشکاری سطح , اتصال پوشش جدید به کف قدیمی بسیار بهبود می یابد.

  • بستر سیمان

کیفیت پایین بستر می تواند منجر به خرابی لایه شود و منجر به مشکلات کف پوش اپوکسی شود به کیفیت سطح مورد نظر برای رنگ آمیزی توجه زیادی داشته باشید و اگر به نظر می رسد لایه بتونی بسیار متخلخل است ممکن است بخواهید برای تقویت بیشتر بستر از آغازگر اضافی استفاده کنید به وضوح باید توجه داشت که بسترهای ضعیف سیمان برای رنگ کف رزین اپوکسی نامناسب هستند.

طول عمر کف رنگ شده به کیفیت بستر زیرین بستگی دارد و در نتیجه فرسودگی و پارگی سطح در معرض آن قرار می گیرد بنابراین اطمینان حاصل کنید که کف توانایی مقاومت در برابر مصارفی را دارد که برای آن در نظر گرفته شده است پوشش کف پوش اپوکسی ذرات به دام افتاده در آن است عدم توجه به جزئیات هنگام تمیز کردن کف قبل از رنگ آمیزی می تواند منجر به گرفتار شدن گرد و غبار و شن در پوشش کف شود به همین دلیل , تمیزکاری کامل کف قبل از رنگ آمیزی در درجه اول اهمیت قرار دارد. برای جارو زدن ذرات بزرگتر از شن و خاک می توانید از یک برس کف نرم استفاده کنید همچنین ممکن است بخواهید از خلا صنعتی استفاده کنید تا همه ریزگردها را جمع کنیددر آخر , توصیه می شود قبل از شروع این مرحله , پنجره ها را ببندید تا از ایجاد گرد و غبار در هنگام خیس شدن پوشش جلوگیری شود.

 آب بندی شده شدن بستر

بستر مهر و موم شده ضعیف می تواند منجر به آزاد شدن گاز شود برای جلوگیری از خراب شدن سطح, قبل از شروع کار با پوشش نهایی سطح, از یک آغازگر اضافی برای آب بندی بستر استفاده کنید آیا در دمای بستر تغییراتی ایجاد شده است؟

این بستر در طول روز می تواند درجه حرارت تغییر طبیعی را تجربه کند که ممکن است منجر به آزاد شدن اضافی گاز شود برای جلوگیری از این امر ، به راحتی از استفاده از کتهای تسطیح کننده صبح هنگام خنک ترین بستر خودداری کنید.

کفش مناسب

  هنگام کار با محصولات کف سازی خودتراز کننده ,همیشه باید از غلتک های سنبله دار و کفش های سنبله دار استفاده کنید اینها به شما امکان می دهد به تمام قسمت های کف دسترسی پیدا کنید و سوراخ سوراخ ها و حباب ها را از بین ببرید.

باقی ماندن رطوبت در زیر کفپوش اپوکسی

برای جلوگیری از این مشکل وجود رطوبت در بستر را بررسی کنید و در صورت لزوم از یک رطوبت سنج بتن مناسب استفاده کنید اگر بتن تازه ریخته شده است ، باید حداقل 28 روز صبر کنید تا قبل از استفاده از یک پوشش اپوکسی.

سطح پوشش نهایی صاف به نظر نمی رسد (دارای علائم ماله ای است) علائم ماله پس از پخت در پوشش قابل مشاهده است محصول کافی استفاده نشده است در کفهای خود صاف کننده, کم بودن مقدار باعث نمی شود که محصول رزین به درستی ته نشین شود. در مورد مصرف توصیه شده دستورالعمل سازنده را دنبال کنید.

از ماله فرسوده استفاده نکنید زیرا پخش محصول به طور یکنواخت توزیع نمی شود دمای پایین اجازه نمی دهد محصول به درستی جریان داشته باشد , کالاها را قبل از استفاده در جای گرم نگهداری کنید ممکن است بخواهید مقداری حلال (در پوشش های پایه حلال) اضافه کنید تا به جریان محصول کمک کند.

چسپناک بودن انواع کفپوش اپوکسی

ممکن است هیچ سخت کننده ای به محصول اضافه نشود این مشکل در افرادی که تجربه قبلی کمی در کار با رزین اپوکسی دارند نسبتاً شایع است و نتیجه عدم درک چگونگی کار سیستم های شیمیایی دو جز component است گاهی سخت کننده اضافه شده می تواند کمتر از مقدار مورد نیاز باشد. این امر اغلب هنگامی اتفاق می افتد که کسی به جای مخلوط کردن مقدار کامل بسته , از مقادیر جزئی بسته استفاده می کند بنابراین ما همیشه مشتری ها بسته کامل را با هم مخلوط می کنیم اختلاط نادرست اجزای A و B می تواند منجر به اتصال شیمیایی ناکافی شود.

برای جلوگیری از این مشکل , پیشنهاد می کنیم از میکسر برقی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که مخلوط کردن در کل محصول یکنواخت استاین کار باید حداقل برای 2-3 دقیقه انجام شود دمای بسیار کم اتاق و / یا سطح می تواند از پخت درست جلوگیری کند زیرا اکثر سیستم های اپوکسی برای بهبود مناسب به 10C / 50F نیاز دارند برای تسریع در زمان پخت می توانید اتاق را گرم کنید.

برجستگی انواع کفپوش اپوکسی

رطوبت یا ماده شیمیایی دیگری که باعث بالا رفتن پوشش می شود. به احتمال زیاد پوشش به زودی شکسته خواهد شد قبل از شروع وجود رطوبت را بررسی کنید. بتن تازه باید 28 روز فرصت داشته باشد تا عمل آوری شود در صورت افزایش رطوبت از یک آغازگر مسدود کننده رطوبت استفاده کنید تا چنین خطراتی را به حداقل برسانید پوشش دارای لکه ها و سایه های مختلف رنگ در پوشش است آب روی پوشش مرطوب پاشیده می شود که می تواند در اثر چکیدن آب , لوله های نشتی, تهویه هوا یا عرق انسان ایجاد شود.

قبل از شروع ، نشت و قطره قطره آب را بررسی کنیداگر هوای گرم است حوله ای در دست داشته باشید تا عرق کارگر را خشک کنید مات بودن سطح نهایی پوشش این محصول با درجه رطوبت بالا اعمال شده و منجر به رژگونه شدن پوشش می شود دمای اتاق باید حداقل 3-4 درجه سانتیگراد بالاتر از نقطه شبنم باشد در صورت کار با شرایط مرطوب به جای آن از Rapidcure Floor استفاده کنید.

پلی یورتان کدام یک را برای پروژه خود انتخاب کنید بحث اپوکسی و پلی اورتان موضوعی است که می تواند برای اکثر کاربردها و مدیران تاسیسات کاملاً گیج کننده باشد اغلب هر دو نوع محصولات به عنوان راه حل های مناسب برای محصولات کف ارائه می شوند .

بعلاوه اصطلاح کف پوش اپوکسی اغلب به جای هم استفاده می شود تا شامل پوششهای اپوکسی و پلی اورتان باشد این منجر به سردرگمی بیشتر در بحث اپوکسی و پلی اورتان می شود مشتریان معمولاً می خواهند تصاویر دو طبقه را ببینند , تا بتوانند تفاوت ها را درک کنند. متأسفانه ، مگر اینکه شما یک متخصص با تجربه در این زمینه باشیدگفتن این دو طبقه از کف کاملاً دشوار است. در زیر ما مزایای اصلی یک سیستم کف را نسبت به دیگری ذکر کرده ایم اگر می خواهید درباره پروژه خود بیشتر بحث کنید , لطفا با ما تماس بگیرید.

انواع کفپوش اپوکسی و مزایای آن نسبت به پلی یورتان

پیوندهای اپوکسی بهتر همراه با بتن است به همین دلیل است که ما همیشه آغازگرهای مبتنی بر اپوکسی را توصیه می کنیم تطبیق پذیری بیشتر در دستیابی به رنگ های مطلوب و سطح براقیت بالا پوشش مبتنی بر اپوکسی نسبت به رطوبت و آلودگی حساسیت کمتری دارد.(کمی رطوبت اضافی در اپوکسی ممکن است باعث سرخ شدن شود با استفاده از پلی اورتان می توانید یک واکنش بزرگ حباب دار داشته باشید) .

یکی دیگر از مزایای استفاده از انواع کفپوش اپوکسی , سهولت اجرای آنها است. این امر به ویژه در مواردی که شما یک اپلیکیشن کم تجربه هستید هستید اپوکسی (مخلوط با سنگدانه های مناسب) می تواند یک سطح بسیار سخت و مقاوم در برابر ضربه را تشکیل دهدزمینه های کاربرد معمول کف پوش اپوکسی شامل کارخانه ها ، کارگاه ها و انبارها است پوشش های کف Aliphatic PU در برابر UV مقاوم هستنداین امکان استفاده از آنها را برای مکانهای بیرونی که در معرض نور خورشید هستند امکان پذیر می کند.

کاربردهای معمول عرشه ، پارکینگ ,تراس و میله های ساحلی است (با این وجود تمام پوشش های کف پلی اورتان مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نیستند)همچنین پوشش های مبتنی بر پلی اورتان کشش و انعطاف پذیری بیشتری دارند. این یک نیاز معمول در پارکینگ های چند طبقه است خاصیت انعطاف پذیری اضافی,خاصیت ضد آب بودن و از بین رفتن ترک را به کف می دهد.

یک مزیت قابل توجه کف پلی اورتان این است که مقاومت بهتری در برابر خراش دارند این به این دلیل است که بافت الاستیک آنها می تواند تا حدودی تأثیر را جذب کند PU تمایل به داشتن بافتی نرم و لاستیکی دارد. این باعث می شود کف برای مناطقی که ترافیک شدید پا دارند, گرمتر و دوستانه تر باشد نمونه هایی از این امکانات فروشگاه های خرده فروشی ، سالن های ورزشی ، مدارس و بیمارستان ها هستند.

این محصولات همچنین می توانند در کف اتاق های انجماد که دما به -30 درجه سانتیگراد می رسد نیز استفاده شوند از کفپوش های مبتنی بر PU اغلب در تولید لبنیات استفاده می شود پوشش های پلی اورتان مقاومت بهتری در برابر اسیدهای لاکتیک دارند

خرید کفپوش اپوکسی 

خرید این محصول بسته به نوع کاربری مورد نظر به طور قابل توجهی از نظر ضخامت متفاوت خواهند بود این راهنما در زیر رایج ترین سیستم های کف پوش اپوکسی را بررسی می کند: Thin Coat Systems معمولاً دارای ضخامت لایه خشک 400-500 میکرون است آنها از یک لایه آغازگر و 2-3 لایه پوشش کف پوش اپوکسی Ktisepox تشکیل شده اند از این کفپوش ها برای امکاناتی با ترافیک سایشی سبک تا متوسط ​​استفاده می شود.

آنها معمولاً با غلتک و اسکاج استفاده می شوندسیستم های اپوکسی Self Leveling کف پوش اپوکسی با ضخامت بیشتری نسبت به لایه های نازک هستندضخامت معمول آنها معمولاً 2-3 میلی متر است بیشترین کالاهایی که برای اینگونه کفپوشها استفاده می شود Ktisofloor و Rapidcure Floor است.

کفپوش اپوکسی ابروباد مناسب

 نصب کفپوش اپوکسی 

بیشترین نشت سقف در امتداد اتصالات ایجاد می شود بنابراین برای جلوگیری از نشت آب به درزها ، غلافهای سیمانی گرد به صورت محیطی در اطراف سقف ساخته شده اند یک لایه از Ktisepox Hydro PR به عنوان آغازگر در کل سقف استفاده شد اولین لایه Anydron 2K اعمال شد در حالی که مایع هنوز مرطوب بود , ورقه های الیاف بالای غشا of گذاشته شد. در دو روز آینده سقف با دو لایه دیگر PU Waterproofing Membrane Anydron 2K پوشانده شد و بدین ترتیب ورق الیاف را کاملاً پوشاند.

نتیجه نهایی یک لایه کشسان بسیار قوی آنیدرون بود که سقف را از لبه به لبه می پوشاند مصرف کل محصول در حدود 2 کیلوگرم در متر مربع بود از محدودیت های رطوبت و یا دما پیروی نکنید حتماً از دستورالعملهای توصیه شده سازنده برای رطوبت و دما پیروی کنید.

قیمت کفپوش اپوکسی و استفاده از آن که در دمای پایین یا کمتر از حد توصیه شده استفاده شود ممکن است به درستی سفت و سخت نشود اگر در دماهای بالا اپوکسی استفاده کنید ، عمر گلدان ممکن است به نصف کاهش یابد. احتمالاً ,حتی بیشتر این می تواند اپوکسی را غیر قابل استفاده کند قبل از اینکه بتوانید همه آن را اعمال کنید. همچنین می تواند حباب هایی را از خارج شدن گاز حاصل از دمای گرم ایجاد کند.

از طرف دیگر ، رطوبت زیاد می تواند یک لایه ریز ریز ریز را در سطح بتن ایجاد کند که نمی توانید ببینید.این امر باعث ایجاد چسبندگی می شود که می تواند منجر به لایه برداری یا لایه لایه شدن اپوکسی شود.نه تنها این ,سطح بالایی از رطوبت همچنین می تواند برخی از اپوکسی ها را نیز سرخ کند.

اپوکسی اسکرید

پارچه های اپوکسی بخشی از یک سیستم کفپوش متوسط ​​تا سنگین هستند و معمولاً از آنها به عنوان زیرانداز سنگین برای دریافت انواع کفپوش اپوکسی  رزینی (مانند پوشش های ضد لغزش ، پوشش های اپوکسی خود تراز شونده و غیره) استفاده می شود.

به عنوان یک نوع ضخیم تر از لایه کف ,ضخامت معمول یک کف اپوکسی بین 4 تا 6 میلی متر است. از آنجا که صفحات اپوکسی ضخیم تر هستند ,معمولاً باید از ماله استفاده شوند و ممکن است با قدرت شناور باشند تا یک پایان صاف و یکدست تولید کنند.

صفحات اپوکسی دارای مقاومت بالا و مقاومت در برابر ضربه عالی هستند. خواص ضد اسمز ممکن است در کف اپوکسی نیز وجود داشته باشد تا به عنوان غشایی ضد رطوبت عمل کند. با استفاده از این ویژگی ها, صفحات اپوکسی برای سیستم های کف در محیط های صنعتی متوسط ​​تا سنگین مانند تولید ,فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی و چندین مورد دیگر ایده آل هستند.

روند مشخصات / انتخاب و قیمت کفپوش اپوکسی تحت تأثیر عملکردها و الزامات حفاظتی مورد انتظار بر اساس فعالیتها و فعالیتهای مکرر تأسیسات تحت تأثیر قرار می گیرد.

نصب انواع کفپوش اپوکسی گرانیتی 

گرچه سیستم های کف پوش رزینی مزایا و مزایای متعددی به همراه دارد ,اما این مزایای ذاتی تنها در صورت نصب صحیح سیستم کف تحقق می یابد. یکی از ملفه های مهم برای اطمینان از نصب موفقیت آمیز کف, داشتن یک کفپوش مناسب برای انجام کارهای نصب است. تخصص و دقت عناصر اصلی فرآیند نصب هستند که استفاده از خدمات کفپوش برنامه های باتجربه را مهم می کند. هنگام برنامه ریزی خود , همیشه در نظر داشته باشید که بسته به ضخامت سیستم کف و اندازه پروژه , زمان نصب می تواند متفاوت باشد.

سیستم های کف رزینی که به طور نامناسب اعمال می شوند می توانند منجر به لایه لایه شدن (تراشه و پوست) شوند. این نتیجه ناخواسته معمولاً به دلیل آماده سازی ضعیف سطح قبل از استفاده از پایان کف نهایی ایجاد می شود. قبل از استفاده از هرگونه پوشش , بستر باید به درستی پیش ساخته شود. نوع دیگر خرابی کف , وجود حباب های هوا (یا تاول) در کف رزین است. این نوع خرابی ممکن است به دلیل رطوبت بیش از حد بستر ایجاد شود.

مهم است که هنگام استفاده از پوشش بر روی لایه سطح زمین ,از این موضوع آگاهی داشته باشید. برای بسترهای با سطح رطوبت بالاتر , لطفا با نماینده محلی Flowcrete خود مشورت کنید تا از محلول مناسب برای هدف اطمینان حاصل کنید. خرابی کف می تواند به لایه آسیب برساند, بنابراین انتخاب سیستم کف صحیح از اهمیت حیاتی برخوردار است.

استفاده از نوع نامناسب سیستم کف رزینی برای یک محیط ناسازگار می تواند منجر به خرابی کف و در نهایت آسیب به لایه زیرین شود. به طور کلی ,سیستم های کفپوش رزینی می توانند یک راه حل طولانی مدت و بدون نگرانی در هنگام نصب توسط یک اپلیکاتور باتجربه باشند. و از آنجا که نگهداری در طول زندگی بسیار آسان است,سیستم های کفپوش رزینی یک گزینه جذاب کفپوش برای انواع کفپوش اپوکسی تجاری و صنعتی است.

آماده سازی کفپوش اپوکسی

تلاش زیادی برای آماده سازی کف برای پوشش اپوکسی می شود.بتن باید تمیز شود و عاری از هرگونه چربی یا روغن و ترک باشد.رنگ های اپوکسی و روکش کفپوش به کف بتونی یک گاراژ یا زیرزمین رنگ و زیبایی می بخشد.کف های بتونی را می توان با گزینه های مختلفی از جمله لکه, استنسیل, رنگ و اپوکسی آراسته و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند.ارزیابی جوانب مثبت و منفی هر ماده یا فرآیند کفپوش به شما امکان می دهد تا کف بتونی کف را متناسب با بودجه و برنامه های اتاق انتخاب کنید.

معایب کفپوش اپوکسی

ممکن است کفپوش اپوکسی را در نظر بگیرید که در بعضی از گاراژها معمول است.در اینجا برخی از دلایلی که باید از اپوکسی کف گاراژ اجتناب کنید آورده شده است.

موقت

یکی از مهمترین اشکال در تهیه کفپوش اپوکسی این است که فقط موقتی است.اگرچه بسیار با دوام است اما در نهایت مجبور خواهید شد آن را تعویض کنید.ساییدگی و پارگی روزمره می تواند به کف زمین آسیب برساند.در صورت بروز چنین اتفاقی کف باید تعویض شود.

لغزندگی کفپوش اپوکسی

اکثر کف های اپوکسی در برابر لغزش مقاوم هستند ,اما این مورد در کفهایی که روغن دارند پوشیده نمی شود.این کف ها همچنین در هنگام خشک شدن می توانند بسیار لغزنده باشند.کف های اپوکسی در مناطقی که مستعد نشت یا آب روی زمین هستند خوب نیستند.از آنجا که این گاراژها حریم خصوصی دارند , استفاده از اپوکسی کف گاراژ توصیه نمی شود.

  • پوشش های اپوکسی خود پراکنده برای کف ها:

قیمت کفپوش اپوکسی خودپراکنده و استفاده از آن توسط مشتریان معمولاً در مناطقی مورد استفاده قرار می گیرد که بارگیری مکرر لیفتراک یا کامیون سنگین را دارند زیرا از مقاومت مکانیکی بسیار خوبی برخوردار است. نوع دیگر این پوشش اپوکسی بادوام , اپوکسی خود را با شن کوارتز پخش می کند. این نوع پوشش اپوکسی معمولاً در صنایع فرآوری مواد غذایی یا سایر مکانهایی که مایعات وجود دارد استفاده می شود زیرا دارای ویژگی های ضد لغزش خوبی است.

  • پوشش های اپوکسی خود تسطیح کننده کف:

پوششهای اپوکسی خود تسطیح کننده به راحتی در کفهای بتونی جدید و قدیمی نصب می شوند زیرا به راحتی تراز می شوند و یک سطح یکنواخت و صاف ایجاد می کنند. پوشش های اپوکسی خود تراز شونده می تواند در آشپزخانه ها , اتاق های غذاخوری , محل های ذخیره سازی ,گاراژها , انبارها , ساختمانهای اداری و غیره استفاده شود.

  • پوشش های اپوکسی ملات برای کف:

این طبقه از همه کف های اپوکسی مستحکم تر است. این نوع پوشش اپوکسی معمولاً در کاربردهای صنایع سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می تواند قبل از خوابیدن سایر کفپوش های اپوکسی ترک ها را ترمیم کند.

  • پوشش های اپوکسی Graveled برای کف:

پوشش های اپوکسی Graveled تزئینی ترین انتخاب قیمت کفپوش اپوکسی هستند و می توان از آنها برای افزودن لوگو ، مارک های تجاری و جزئیات تزئینی به کف استفاده کرد.

  • پوشش کف اپوکسی Terrazzo:

این نوع قیمت کفپوش اپوکسی بسیار تزئینی است و به راحتی تمیز می شود. قیمت کفپوش اپوکسی ترازو معمولاً در مناطق وسیعی از جمله راهروها و ورودی ساختمانهای تجاری ، مدارس و ساختمانهای اداری استفاده می شود. کف های اپوکسی یک گزینه عالی برای انواع محیط های صنعتی و تجاری هستند ,هم زیبایی و هم عملکرد را ارائه می دهند.

محصولات کفپوش Flowcrete را در اینجا کاوش کنید , جایی که ما طیف گسترده ای از محصولات کفپوش رزینی را ارائه می دهیم که به صورت جداگانه از رزین های اپوکسی, رزین های پلی اورتان یا رزین های متیل متاکریلات فرموله شده اند. Flowcrete دارای محدوده های مختلف کف است که از مزایای فردی و مناسب بودن آنها برای محیط های مختلف کاری برخوردار است. اگر پروژه کف سازی دارید و ممکن است تخصص کفپوش ما را بخواهد ، به ما اطلاع دهید.

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما