زمان مطالعه: 6 دقیقه

کفپوش سرامیکی سه بعدی

خرید کفپوش اپوکسی , کفپوش سرامیکی سه بعدی و مزایای آن :

کفپوش سرامیکی سه بعدی طرحی منحصر به فرد است که به شما امکان می دهد هر اتاقی را به اثر واقعی هنر مدرن تبدیل کنید. علاوه بر عملکرد زیبایی ، پوشش های سه بعدی کف دارای مزایای غیرقابل انکاری هستند:

  • کاربردی و دوام ؛
  • حفظ اشباع رنگ های روشن به مدت 10 سال ؛
  • بی طرفی نسبت به محیط های شیمیایی تهاجمی ؛
  • عدم وجود منافذ و احتمال تجمع گرد و غبار و خاک در آنها ؛
  • مخالفت با اشعه ماوراء بنفش و فشار مکانیکی ؛
  • نصب آسان

کفپوش سرامیکی سه بعدی و مشخصات آن :

ما عادت کرده ایم که از دیوارها و کف به عنوان زمینه مبلمان ، نقاشی ها و سایر وسایل دکوراسیون داخلی خود استفاده کنیم. حالا تصور کنید که همه چیز را بچرخانید – کف را برجسته کنید و همه چیز را به پس زمینه بگذارید. با استفاده از کفپوش سه بعدی ، یکی از تبلیغات فعلی در هند ، امکان پذیر است. تم های گل ، آبزیان و کارتونی محبوب ترین هستند ، اما از هر بافت یا تصویر می توان برای ایجاد جلوه سه بعدی استفاده کرد. چه بخواهید تکه ای از اقیانوس هند را به اتاق خواب خود بیاورید و چه تاج محل را در اتاق نشیمن خود داشته باشید ، نقاشی کف سه بعدی این امکان را می دهد!

خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

ایجاد کفپوش سه بعدی – روند

سیستم کفپوش سه بعدی کف را به مرکز توجه می آورد. این توهم راه رفتن در اقیانوس یا احاطه شدن توسط گلبرگ های گل رز را ایجاد می کند. اما در واقع کفپوش سه بعدی چگونه ساخته می شود؟ این آسان تر از آن است که فکر می کنید – همه چیز در مورد انتخاب بافت یا تصویر و پوشاندن آن با یک پوشش اپوکسی شفاف است. در زیر می توانید توضیحاتی در مورد همه لایه هایی که یک کف سه بعدی ایجاد می کنند ، بیابید.

کفپوش سرامیکی سه بعدی

کفپوش سرامیکی سه بعدی

لایه های سیستم کفپوش سه بعدی

یک طبقه سه بعدی از چندین لایه تشکیل شده است

پرایمر

آغازگر دو منظور دارد: بستر را یکنواخت می کند و چسبندگی را برای پوشش بعدی ایجاد می کند.

کت خراشیده

لایه قبل از تصویر سه بعدی خراش است. این لایه باید یک سطح یکنواخت ایجاد کند و چسبندگی به تصویر را ایجاد کند.

برچسب  تصویر سه بعدی

ظاهر کف با تصویر یا برچسب مشخص می شود.

پوشش بالا

یک پوشش اپوکسی 100٪ جامد و شفاف بالای سیستم کفپوش است ، باید ضخامت آن حداقل 600 میکرون باشد و یک سیستم خود تراز باشد.

کف پوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کفپوش سه بعدی چیست؟

کفپوش سه بعدی ، طبقه هایی با ظاهر شگفت آور واقع گرایانه هستند که شامل توهمات نوری و اشیاء سه بعدی هستند که شبیه موزاییک های پیچیده هستند.

اگر کفپوش سه بعدی در خانه نصب شود ، ممکن است دنیای مسحور کننده ای از ماجراجویی در جنگل را در فضای زندگی به نمایش بگذارد ، حمام را به مکانی آرام تبدیل کند یا جنگلی را به آشپزخانه با سرسبزی زیبا و مسیرهای سنگی وارد کند.

نصب کف اپوکسی سه بعدی

مراحل نصب کفپوش اپوکسی سه بعدی به چند مرحله نیاز دارد.
یک آغازگر خود تراز در یک لایه و سپس تصویر مورد نظر قرار می گیرد. گام بعدی شامل استفاده از اپوکسی یا پلی اورتان شفاف دو جزئی برای ارائه عمق تصویر کامل و نمای واقعی است. در مرحله آخر ، از یک لایه لاک محافظ برای دوام بیشتر استفاده می شود که در برابر سایش و پارگی و سایر آسیب ها محافظت می کند.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

مزایا و معایب کفپوش اپوکسی

در اینجا برخی از مزایای کفپوش اپوکسی سه بعدی ذکر شده است که به محبوبیت آن در بین همه خدمات پوشش کف کمک می کند.

– بدون مفصل این کفها صاف و ساده هستند زیرا هیچ گونه اتصالی ، درز ، ترک ، منافذ یا شکافی ندارند ، به این معنی که هیچ گونه مواد شیمیایی ، آب و خاک را جذب نمی کنند. این قوام نگهداری از کف را آسان می کند.

بهداشتی

کفپوش اپوکسی سه بعدی به دفع باکتری ها و انواع عوامل بیماری زا کمک می کند ، به علاوه این طبقه ها به احتمال زیاد گرد و غبار تجمع نمی دهند. علاوه بر این ، این مواد برای سلامتی انسان نیز بی خطر تلقی می شوند و بوی نامطبوع و گازهای خورنده از خود ساطع نمی کنند.

– مقاوم در برابر آتش کفپوش های اپوکسی سه بعدی مقاوم در برابر آتش هستند و این یکی از دلایل اصلی استفاده از روکش اپوکسی در انبارها ، بیمارستان ها ، مراکز مراقبت از کودکان و سایر مکان هایی است که استانداردهای ایمنی حریق بالاتری مورد نیاز است.

 بادوام و پایدار

کفپوش اپوکسی بسیار بادوام است و به راحتی تمیز و نگهداری می شود. به همین دلیل است که برای فضاهایی مانند مراکز خرید و ادارات یک انتخاب محبوب است.

– جلوههای بصری. مهمترین ویژگی کفپوش اپوکسی سه بعدی تاثیر بصری مسحور کننده است. واقعاً زیباترین جلوه بصری را در هر اتاقی ایجاد می کند. کف سه بعدی که به صورت حرفه ای نصب شده است ، می تواند نقص های طراحی احتمالی را در فضای داخلی اتاق به دلیل ویژگی های هنری عجیب و غریب خود پنهان کند. شما حتی می توانید با انتخاب طرح ، رنگ و الگوی مناسب کف سه بعدی ، مساحت اتاق را افزایش دهید.

– هنر و خلاقیت کف سه بعدی تخیل بی نهایت طراح را افزایش می دهد و توجه مردم را به خود جلب می کند. با توجه به توهمات نوری می تواند یک اتاق را بیشتر از آنچه که هست مهم جلوه دهد.

ضدآب

چنین طبقه ای در برابر اسیدها و سایر مواد مانند سفید کننده یا سایر مایعات تمیز کننده بسیار مقاوم است. به سختی پوشیده می شود و می تواند با کلر و سایر ضد عفونی کننده های روزانه مانند اسید تمیز شود که می توانید در حمام یا آشپزخانه برای رعایت بهداشت استفاده کنید.

معایب کفپوش اپوکسی

نصب و راه اندازی

نصب پیچیده و نامرتب که شامل مواد شیمیایی است. اگر پس از تماشای فیلم های YouTube می توانید کفپوش لمینت را توسط یک فرد معمولی نصب کنید ، نصب کفپوش اپوکسی نیاز به رویکرد حرفه ای تری دارد.

– نگهداری. گرانتر از سایر گزینه ها برای اطمینان از اینکه مناطق دارای تاثیر زیاد کل ایده توهم سه بعدی را خراب نمی کند ، چنین مکان هایی باید به طور منظم نگهداری شوند. استفاده از واکس های محافظ بسیار توصیه می شود.

خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

لغزندگی کف پوش اپوکسی

برای فضاهای صنعتی و تجاری ، معمولاً اقدامات اضافی ضد لغزش در نظر گرفته می شود. هنگام نصب در خانه ، کف پوش اپوکسی سه بعدی ممکن است هنگام خیس شدن بسیار لغزنده باشند.

به دلایلی که در بالا توضیح داده شد ، کف پوش اپوکسی سه بعدی در فضاهایی مانند سالن ها ، ادارات و مراکز خرید محبوب می شوند. این مناطق باید به طور مرتب با استفاده از مواد شیمیایی و سفید کننده ها تمیز شوند و کفپوش اپوکسی می تواند این را تحمل کند و می تواند 15 سال یا بیشتر بدون تغییر یا محو شدن رنگ آن دوام بیاورد.
شایان ذکر است که به عنوان مثال در انبارها ، کف رنگ خاکستری سنتی اغلب یک کف اپوکسی با سنگریزه ضد لغزش است. هرچند هیچ اثر سه بعدی در چنین طبقه ای وجود ندارد.

کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما