زمان مطالعه: 5 دقیقه

کفپوش ورزشی پلی یورتان

خرید کفپوش اپوکسی , کفپوش اپوکسی ورزشی , قیمت کفپوش اپوکسی :

کف پوش اپوکسی ورزشی پلی اورتان بدون درز بهترین سطح ورزشی داخلی با بالشتک داخلی است. از دیوار به دیوار کاملاً یکپارچه و کاملاً یکنواخت است ، بنابراین تمیز کردن و نگهداری و سطح بازی ایده آل را آسان می کند. ما فقط از بالاترین کیفیت محصولات و مواد برای کفپوش ورزشی بدون درز پلی اورتان خود استفاده می کنیم. همه سطوح ورزشی پلی اورتان بدون درز ما می توانند دارای علامت های روی زمین برای اجرای بسیاری از بازی های ورزشی مختلف باشند.

خرید کفپوش اپوکسی  ورزشی پلی اورتان دارای اثر کوسن کمی روی آن است بنابراین از هرگونه آسیب رباط و مفصل جلوگیری می کند. همچنین دارای چسبندگی بهینه برای انجام تقریباً هر ورزشی است. قطعاً یک کفپوش ورزشی سرپوشیده ایده آل برای فوتسال ، بدمینتون ، بسکتبال ، والیبال و زمین چند منظوره است.

کفپوش ورزشی پلی یورتان و بازسازی و تعمیر بدون درز

اگرچه کفپوش های اسپری لاستیکی داخلی پلی یورتان بسیار محکم و بادوام هستند ، اما هنوز هم پس از چند سال نیاز به تعمیر و بازسازی دارند. یکی از مزایای بزرگ داشتن یک کف ورزشی بدون درز PU این است که می توانید یک کف قدیمی و آسیب دیده را به یک سالن ورزشی کاملاً جدید (برخلاف کف وینیل) دوباره ظاهر کنید. ما می توانیم کف بدون درز شما را با رنگی کاملاً جدید یا همان رنگ و همچنین رنگ آمیزی مجدد بر روی هرگونه علامت دادگاهی که داشتید یا اکنون به آن نیاز دارید ، دوباره نمایان کنید. این باعث می شود کف ورزشی شما دوباره کاملاً جدید به نظر برسد و به آن زندگی دوم دهد.

کفپوش ورزشی پلی یورتان

قیمت کفپوش اپوکسی

کفپوش های ورزشی پلی اورتان غشایی شده

کفپوش های ورزشی پلی اورتان RUBBERIZED یک سیستم کفپوش اپوکسی ورزشی یکپارچه ، کشسان و سرپوشیده است. ویژگیهای این سیستم در استفاده از تشک لاستیکی پیش ساخته نصب شده ، سیلر منافذ ، کت سایش و روکش بالا است. این سیستم حداکثر راحتی و ایمنی عالی را به بازیکنان ارائه می دهد.

عملکرد سطح بالا و بدون درز PU Sports سطح غیر متخلخل است ، بنابراین بهداشتی است و به راحتی تمیز می شود. این سیستم ها بهترین مقاومت در برابر لغزش و لغزش مورد نیاز در سخت ترین ورزش های امروزی را ارائه می دهند.

کفپوش ورزشی پلی یورتان

کفپوش ورزشی پلی یورتان

پوشش پلی اورتان را از کجا باید استفاده کرد؟

ما اشاره کردیم که دو منطقه استفاده عمومی در زمینه های صنعتی و ورزشی وجود دارد. امروز بیشتر در مورد زمین های ورزشی صحبت خواهیم کرد. امروزه زمینهای بسکتبال ، زمینهای تنیس ، دوومیدانی تحت پوشش پلی اورتان هستند. به طور معمول زمین های ورزشی دارای 5 لایه ساختمانی هستند اما با پلی اورتان ، کل لایه ها به 6 می رسد.

پلی یورتان به دلیل ساختار جامد به طور کلی برای زمین های فوتبال مناسب نیست. زمین های فوتبال ارتجاعی و نرم تری دارند تا از آسیب های ناخواسته در هنگام زمین خوردن جلوگیری شود. اما سطوح پلی اورتان بیشتر مستعد آسیب های ورزشی هستند.

در بازی بسکتبال ، سطح سخت تر بهتر است زیرا بازیکنان باید بپرند و توپ باید به راحتی پرتاب شود. این به احتمال زیاد در طبقه های جامد اما قابل انعطاف مانند پلی اورتان است. زمین های بسکتبال حرفه ای عمدتاً کف کاشی هستند که دارای ویژگی های مشابه پلی است. تفاوت اصلی این است که کاشی ها از چوب ساخته شده اند و پلی از گرانول ساخته شده است. کاربرد کفپوش پلی اورتان برای زمینهای ورزشی آماتور مانند مدارس یا پارکها مناسب است. اما الزامات بازی های حرفه ای را ارائه نمی دهد.

از سوی دیگر ، پلی اورتان برای زمین های تنیس و دو و میدانی بسیار کاربرد دارد. دوام و کاربردی تر از اکریلیک است ، بنابراین به طور کلی به جای اکریلیک ترجیح داده می شود.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

مکانهای پلی اورتان

  • زمین های ورزشی چند منظوره ،
  • کارخانه های تولید محصولات شیمیایی ،
  • پارکینگ مراکز خرید ،
  • آشیانه های نگهداری هواپیما ،
  • ایستگاه های خدمات خودرو

مراحل استفاده از پلی اورتان

قبل از استفاده از پلی اورتان ، بررسی دقیق سایت بسیار مهم است. در صورت مناسب بودن میدان ، یا پس از آماده سازی ، تمیز کردن دقیق سطح را خنثی ، عاری از گرد و غبار و مرطوب می کند. پس از خنثی سازی ، این مراحل دنبال می شود:

  • سطح با لاستیک دو جزئی چسبانده شده است ،
  • مواد رول 8 میلی متر روی زمین گذاشته می شود ،
  • لایه گرانول سیاه با ماده ای به نام سیلر پر شده است ،
  • مواد پلی اورتان به ضخامت 2 میلی متر روی سیلر پوشانده شده است ،
  • دوره خشک شدن کف پلی یورتان شروع می شود.
خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

پس از این دوره ، میدان با رنگ مات رنگ آمیزی می شود.

سطوح ورزشی رزین پلی اورتان بسیار مقاوم بوده و عملکرد فوق العاده ای را تضمین می کنند. این ویژگی ها با این واقعیت تضمین می شود که کفپوش پلی اورتان Casali Sports از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که بسته به کفپوش مورد نظر ضخامت ها و سطوح ارتجاعی متفاوتی دارند. عدم وجود اتصالات (بدون درز) ، به بازسازی ساده و ارزان کف پوش اپوکسی  آسیب دیده اضافه می شود.

کف پوش اپوکسی پلی اورتان Casali Sports را به انتخابی مناسب برای سطوح ورزشی داخلی یا خارجی تبدیل کنید. کفپوش در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است که نه تنها جذاب هستند بلکه باعث می شوند مناطق بازی مشخصی را به وضوح مشخص کنید. کیفیت کفپوش پلی اورتان Casali Sports توسط معتبرترین نهادهای دارای گواهینامه و فدراسیون های بین المللی ورزشی به رسمیت شناخته شده است.

کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی و اطلاع از قیمت کفپوش اپوکسی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما