زمان مطالعه: 6 دقیقه

هزینه کفپوش بتنی

خرید کفپوش اپوکسی , هزینه کفپوش بتنی و مزایای آن :

یکی از مهمترین مزایای کفپوش بتونی تزئینی ، مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با سایر گزینه ها است ، خصوصاً اگر قبلاً یک تخته بتونی دارید که آماده لکه گیری ، پرداخت یا استفاده از پوشش یا روکش است. هزینه هر فوت مربع برای یک طرح اولیه با کفپوش مشمع کف اتاق ، وینیل ، فرش یا کاشی و سرامیک با قیمت پایین قابل مقایسه است. طرح های میان رده با لمینت ، بامبو ، چوب سخت و کاشی های گران قیمت قابل مقایسه هستند. طرح های با درجه بالاتر تقریباً همانند تخته سنگ ، سنگ یا سنگ مرمر هستند.

کفپوش تزئینی بتنی می تواند ارزش فروش مجدد یک خانه را افزایش دهد ، زیرا مالکان جدید می توانند کف کف ترجیحی خود را بدون متحمل شدن هزینه های از بین بردن و از بین بردن ، از بالا نصب کنند یا بتن را همانطور که هست نگه دارند. ارزش طولانی مدت نیز باید در نظر گرفته شود ، زیرا بتن چندین دهه استفاده را با تعمیر و نگهداری بسیار کم فراهم می کند و در طول عمر کف شما صرفه جویی می کند.

هزینه کفپوش بتنی و فواید این محصول

عناصر دیگری که ممکن است بر هزینه تأثیر بگذارد عبارتند از:

قالب ها یا تخته های پایه که باید کار شوند یا برداشته شوند

  • نیاز به زیراندازهای خاص
  • حذف و دفع کف های موجود
  • تعمیر کف
هزینه کفپوش بتنی

خرید کفپوش اپوکسی

گزینه های طراحی کفپوش بتنی

رنگها:

محبوب ترین انتخاب رنگ ها خاکستری خنثی و زنگ های زمین است. با این حال ، احتمالات تقریباً نامحدود است. رنگ را می توان در بتن مخلوط کرد (رنگ انتگرال) یا با لکه ها ، رنگ ها ، پوشش های اپوکسی ، مهر و موم های رنگی یا با ترکیبی از یک یا چند روش از آن بر روی سطح استفاده کرد. رنگ بتن می تواند چنان طبیعی باشد که به طور یکپارچه با سایر عناصر موجود در اتاق ترکیب شود.

کفهای رنگی کفپوش بتنی

بتن رنگی به دلیل رنگ های گرم و خاکی لکه ها ، محبوبیت فوق العاده ای دارد. برای تکثیر سنگ مرمر ، چوب ، آجر ، سنگ و موارد دیگر می توان به نظر می رسد. لکه های اسیدی در پالت های رنگ زمین موجود است و فرمول های پایه آب طیف گسترده تری از گزینه های رنگ را ارائه می دهند.

هزینه کفپوش بتنی

کفپوش اپوکسی

کف های جلا:

کف پوش اپوکسی نهایی بدون موم را با بتن صیقل داده شده ایجاد کنید. سطوح مختلف براقیت از ساتن تا براقیت بالا را می توان از طریق این فرآیند چند مرحله ای بدست آورد. با بتن خاکستری طبیعی صیقلی یک شکل صنعتی ایجاد کنید یا گزینه های متعدد رنگ آمیزی را برای یک لیست بی پایان از ترکیب کنید.

طرح ها و بافت های کفپوش بتنی

علاوه بر رنگ و پایان ، امکانات طراحی بی شماری وجود دارد که می تواند در کف شما اعمال شود. از تمبرها و پوسته های بافتی می توان برای ساخت ظرافت هایی استفاده کرد که شبیه چوب ، سنگ ، آجر و … هستند. با برش اره می توانید ظاهری شبیه کاشی ایجاد کنید یا یک طرح را مستقیماً به سطح خود بکشید. آرم ها و گرافیک ها را می توان با استنسیلینگ یا حکاکی ترکیب کرد. اگر سطح موجود شما دارای نقص یا ترک جزئی باشد ، این کار اغلب می تواند توسط پیمانکاران ماهر استتار شود یا درست در طراحی کار شود ، یا به سادگی برای اضافه کردن شخصیت مورد استفاده قرار گیرد.

خرید کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

گرمایش تابشی کفپوش بتنی

این روش گرمایش بدون گرد و غبار را می توان در بتن تازه ریخته شده یا با روکش نصب کرد. گرمای تابشی به ویژه برای کسانی که از مشکلات تنفسی و آلرژی رنج می برند بسیار مفید است زیرا هوا به سختی در خانه منفجر نمی شود و هوای بیرون وارد نمی شود. همچنین از مزایای اضافی صرفه جویی در هزینه های گرمایش نیز لذت خواهید برد.

کف بتونی نمره دار

کفپوش ACI در بومونت ، کالیفرنیا

پوشش ها و میکروتپینگ ها:

اگر بتن شما دارای نقص ، لکه یا ترک جزئی باشد ، ممکن است یک روکش یا ریزگرد باشد. روکش های نصب شده درست مانند بتن استاندارد با دوام و ماندگاری بالایی دارند. پوشش های قابل انعطاف به شما این امکان را می دهد که مانند رنگ بتونی که اخیراً ریخته اید ، رنگ های پایان یافته و رنگ آمیزی شده یا لکه دار را اعمال کنید. حتی محصولات روی هم قرار دارند که به شما امکان می دهد سطوح وینیل ، کاشی یا چوب را بپوشانید. درباره ساخت کلید به بتن بیشتر بخوانید.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

حفاظت ، نگهداری و تعمیر

نیازهای نگهداری از کف بتن به میزان و نوع ترافیکی که دریافت می کند بستگی دارد ، اما با حداقل نگهداری ، بتن شما ده ها سال استفاده را برای شما فراهم می کند. پیمانکار شما می تواند یک برنامه تعمیر و نگهداری متناسب با سطح و مکان شما را توصیه کند.

مهر و موم:

وقتی کف پوش اپوکسی تزئینی نصب می شوند ، باید به درستی آب بندی شوند. یک درزگیر کف داخلی خوب باعث افزایش عمر بتن ، محافظت در برابر ضایعات و لکه ها ، جلوگیری از مشکلات رطوبت و همچنین غنی سازی رنگ و درخشش کف می شود. پیمانکار شما می تواند بهترین سیلر را برای برنامه خاص شما توصیه کند.

موم:

اگر کف ترافیک مخصوص پا مانند در یک رستوران یا فروشگاه خرده فروشی را دریافت می کند ، می توان موم کف بتونی را بعضاً به عنوان یک لایه قربانی برای حفظ آب بندی و محافظت از یکپارچگی کف استفاده کرد. این لایه بالایی ساییدگی و پارگی روزانه را جذب می کند و از بین بردن سیلرها راحت تر از بین می رود و دوباره اعمال می شود.

تمیز کردن کفهای رنگ آمیزی شده:

برای کف پوش اپوکسی مسکونی مهر و موم شده ، یک روال اساسی تمیز کردن و پاک کردن نمناک کافی است تا کف سالها در وضعیت مطلوب باشد. برای تمیز کردن عمیق گاه به گاه ، از آب و یک پاک کننده خنثی با pH استفاده کنید. تشک های درب و فرش های منطقه ای همچنین به محافظت از مناطق پرتردد یا مستعد نشت کمک می کند. درباره مراقبت از کف تزئینی بتن بیشتر بخوانید.

تمیز کردن کف های صیقلی:

پاک کردن گرد و غبار روزانه ذرات را از کف دور نگه می دارد و از سطح در برابر سایش محافظت می کند. به دلیل متراکم سازی که در فرآیند پرداخت رخ می دهد ، سطوح پرداخت شده نیازی به مهر و موم یا موم ندارند. با سالها استفاده پرمخاطب می توانند کسل کننده باشند ، اما ایجاد سطح باعث درخشش اولیه می شود. درباره نگهداری کف های صیقلی بیشتر بدانید.

خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

تعمیر کفپوش بتنی

متأسفانه یکی از اشکال کف پوش اپوکسی تزئینی بتن عدم توانایی در ترمیم یا وصله آسان آن است. بافت و پایان بتن و همچنین رنگ و رنگ لکه همه باید مطابقت داشته باشند. این می تواند کاملاً دشوار باشد ، زیرا هر دسته از بتن به طور متفاوتی درمان و لک می شود. با این حال ، گزینه هایی مانند کار کردن منطقه وصله شده در الگوی فعلی یا ایجاد یک طرح جدید با استفاده از استنسیل یا حکاکی وجود دارد. می توان از روی هم پوشانی یا میکروتپینگ استفاده کرد یا به عنوان گزینه نهایی ، از فرش پرتاب یا مبلمان برای پنهان کردن منطقه استفاده کرد. برای مشاوره با یک پیمانکار باتجربه طبقه مشورت کنید.

کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما