زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از خلاقانه ترین روش ها برای رنگ کردن کف پارکینگ، استفاده از کفپوش اپوکسی مناسب پارکینگ است. در یک آخر هفته با کمترین هزینه، پارکینگ خود را به یک نمایشگاه اتومبیل تبدیل کنید. برای این کار به مقداری رنگ و رزین اپوکسی، غلطک مخصوص اپوکسی، دستگاه ساب زنی  و نیروی متخصص برای اجرا نیاز است.

 

کفپوش اپوکسی پارکینگ پوششی با مقاومت و طول عمر بالاست که می‌تواند به صورت مستقیم بر سطح بتن اجرا شود. این نوع کفپوش پارکینگ در برابر روغن، سوخت و بسیاری از مواد شیمیایی که سایر رنگ ها را از بین می برد، مقاوم است. نظافت راحت و تنوع رنگ از دیگر ویژگی هایی است که می تواند پارکینگ شما را برای مدت طولانی زیبا و جذاب نگه دارد. البته لازم به ذکر است این ویژگی ها فقط در صورتی به دست می آید که از مواد اولیه مرغوب استفاده شود و آماده سازی سطح بتن به صورت اصولی انجام شود.

 

اپوکسی؛ بهترین پوشش برای کف پارکینگ

 

یکی از راه های تبدیل پارکینگ شما به محیطی بیش از یک مکان جهت پارک اتومبیل، انتخاب کفپوش اپوکسی مخصوص پارکینگ است. امروزه شما قادر خواهید بود که طیف گسترده­ای از فرمولاسیون اپوکسی را در بازه وسیعی از رنگ­های جذاب انتخاب نمایید. انتخاب کفپوش های اپوکسی پارکینگ مناسب می­تواند فضای کسل کننده پارکینگ را به محیطی رنگارنگ و جذاب بدل نموده و پارکینگ منزل شما را به یک نمایشگاه های جذاب اتومبیل تبدیل نماید.

 

در مقایسه با ریختن کف بتونی، استفاده از کفپوش اپوکسی بر روی بتن اگرچه می­تواند اندکی هزینه کفسازی را افزایش دهد ولی این افزایش هزینه منجر به آن خواهد شد که طول عمر کف پارکینگ شما به شدت افزایش یابد. در ادامه سعی بر آن داریم که به 3 فاکتور مهم در انتخاب کفپوش اپوکسی پارکینگی برای منازل و مکان­ های تجاری بپردازیم

 

مزایای کفپوش اپوکسی پارکینگی

 

در مقایسه با ریختن کف بتونی، استفاده از کفپوش اپوکسی بر روی بتن اگرچه می­تواند اندکی هزینه کفسازی را افزایش دهد ولی این افزایش هزینه منجر به آن خواهد شد که طول عمر کف پارکینگ شما به شدت افزایش یابد. در ادامه سعی بر آن داریم که به 3 فاکتور مهم در انتخاب کفپوش اپوکسی پارکینگی برای منازل و مکان­ های تجاری بپردازیم.

 

دوام و پایداری 1

 

علاوه بر افزایش جذابیت سطح پارکینگ، کفپوش ­های اپوکسی پارکینگی ماندگاری بالا و صافی سطح بسیار مناسب را برای کف ایجاد می­نمایند که مقاومت کف بتن در برابر وسایل نقلیه و ترافیک عابر پیاده، سایش، ضربه، لکه های روغنی، اثر لاستیک­ها، بنزین و مایعات ترمز و بسیاری از فشارهای شیمیایی و مکانیکی دیگر که می­توانند به سطح بتن برهنه آسیب وارد نمایند را افزایش می­دهد. علاوه بر این، هنگامی که سیستم اپوکسی به صورت کاملا صحیح و حرفه ای بر روی سطح بتن نصب شده باشد، به طور پیوسته به زیرلایه متصل می شود و برای چندین دهه در شرایط آب و هوایی متنوع، از جمله گرمای شدید و رطوبت زیاد و باران­های سنگین ماندگار می شود.

 

صرفه­ جویی در هزینه 2

 

انطباق پذیری 3

 

کفپوش اپوکسی خاصیت ضد لغزش دارد و ذاتاً در برابر رطوبت و آب مقاوم است. این دو خاصیت آن را به بهترین پوشش برای کف پارکینگ و سایر فضاها که در معرض آب باران و رطوبت زیاد قرار دارند، تبدیل کرده است. علاوه بر این ، پوشش های اپوکسی پارکینگ را می توان به راحتی با محلول های تمیز کننده مناسب، ماشین آلات یا فشار آب تمیز کرد. کفپوش اپوکسی پارکینگی همچنین تخریب بتن را متوقف می­کند و از تشکیل گرد و غبار بتونی به همراه انتشار آن در کل تأسیسات پارکینگ و مجموعه خودروها جلوگیری می­نماید

 

مراحل اجرای کفپوش اپوکسی پارکینگی مانند سایر انواع کفپوش اپوکسی می باشد و تنها در ضخامت اجرا متفاوت است. مراحل اجرا به صورت

 

اجرای پرایمر مخصوص اپوکسی*

اجرای لایه میانی و ترمیم ترک ها و درزها*

مش بندی در صورت نیاز*

اجرای لایه رویه به رنگ دلخواه می باشد.*

پس از اجرای کامل، لازم است که با توجه به ضخامت و شرایط محیطی بین ۳ روز تا یک هفته روی سطح تردد انجام نپذیرد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما