زمان مطالعه: 5 دقیقه

بتن اپوکسی چیست

قیمت کفپوش اپوکسی , خرید کفپوش اپوکسی , بتن اپوکسی و راهنمای تعمیرات :

وقتی پیاده رو دارای شکافی است که کاملاً گسترده است و فقط یک خط باریک نیست ، ابتدا باید با استفاده از اسکنه سرد و چکش بزرگ شود. این فرایند شامل زیرانداز شدن است ، جایی که ترک باید در پایین وسیع تر از بالا باشد. پس از اتمام این کار ، یک برس سیمی بردارید تا باقی مانده را از بین ببرید و قبل از رفتن به مرحله بعدی ، محل را شلنگ کنید.

سپس می توانید یک چسب رزین اکریلیک بمالید و بگذارید خشک شود. در مرحله بعد ، یک تکه بتن از قبل مخلوط شده را روی فضای زیرین بمالید. اطمینان حاصل کنید که مخلوط را با استفاده از ماله صاف کنید. در حالی که سیمان هنوز مرطوب است ، آن را بپوشانید تا خشک شود و سپس یک ورقه پلاستیکی را به مدت حداقل پنج روز روی منطقه بگذارید.

تعمیر کفپوش اپوکسی بتنی برای راهرو شما

مراحل مشابه پیاده رو را دنبال کنید ، اما از آنجا که این سطح وزن بیشتری را تجربه می کند ، باید آن را با کمی قدرت بیشتر ترمیم کنید. در این مورد ، ترکیب ماسه بهترین است و می تواند با ترکیب ماسه ، سیمان و ماسه انجام شود.

قسمت آسیب دیده را بریده و چسب ترمیم سیمان را بمالید. مراحل مشابه تعمیر پیاده رو را دنبال کنید و قبل از رانندگی در آن حداقل 5 روز با پوشانده بمانید. اپوکسی را برای یک کفپوش سیمانی اپوکسی قوی تر و با دوام تر اضافه کنید.

بتن اپوکسی چیست و نحوه ترمیم آن

ترمیم کف اپوکسی سیمان  و خرید کفپوش اپوکسی برای ترک های مو. فرآیند را با ترکیب آب و سیمان برای ایجاد خمیر شروع کنید. حدود 4 ساعت قبل ترک را با آب مرطوب کنید ، سپس خمیر را بمالید. قبل از استفاده از خمیر سیمان ، منطقه باید خشک شود ، سپس با استفاده از یک ماله تیز ، ترک را با خمیر بپوشانید. همچنین می توانید از اپوکسی ترمیم ترک بتنی که خمیر چسب اپوکسی دو قسمتی است استفاده کنید.

از کمی وزن در برنامه استفاده کنید تا مطمئن شوید خمیر به داخل ترک می رود. در مرحله بعد ، سطح را یکنواخت کنید و بگذارید حدود 2 ساعت خشک شود. سپس به مدت پنج روز با یک ورق پلاستیکی بپوشانید ، هر روز ورق را بلند کرده و کمی آب روی ناحیه بپاشید. پس از اتمام پنج روز ، می توانید ورق را حذف کنید.

بتن اپوکسی چیست

بتن اپوکسی چیست

بتن اپوکسی در مقابل بتن اورتان

دو نوع اصلی برای انتخاب عبارتند از سیمان اورتان و سیمان اپوکسی. در بسیاری از موارد ، تصمیم گیری آسان است ، می توانید از هر دو استفاده کنید. هر دو نوع پوشش کف هر کدام مزایای خاص خود را دارند ، بگذارید به طور جداگانه به این موارد بپردازیم.

بتن اوراتان

این نوع پوشش کف از مایعات یا پلی اورتان همراه با سیمان معمولی استفاده می کند. سپس این مخلوط جامد می شود. پیوند ایجاد شده بین سیمان و مایعات یک پوشش صاف را تشکیل می دهد و همچنین در برابر حرارت و آب مقاوم است.

بتن اپوکسی

استفاده از اپوکسی تعمیر بتن یکی دیگر از روشهای عالی برای پوشش کف بتنی است. اپوکسی از دو ماده رزین و سخت کننده تشکیل شده است. سیستم اپوکسی به راحتی می تواند بلافاصله و با خیال راحت اجرا شود و کف را مقاوم تر و مقاوم در برابر آب می کند. کف بتنی فرسوده شما تغییر شکل داده و حتی بهتر از قبل به نظر می رسد.

بتن اپوکسی چیست

خرید کفپوش اپوکسی

کف سیمان اپوکسی

مزیت دیگر این است که اپوکسی می تواند در رنگ های مختلف باشد ، شما به راحتی می توانید لوگوها یا مناطق مختلف را وارد کنید. اپوکسی در مکانهایی مانند:

  • کف پوش اپوکسی گاراژ طبقه
  • کف بتنی اپوکسی
  • بیمارستانها
  • انبارها
  • محیط های صنعتی
کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی

آیا می توانید از هر دو استفاده کنید؟

از آنجایی که اورتان پیوند ضعیفی با سیمان ایجاد می کند ، در صورت افزودن اپوکسی برای فرآیند پوشش سودمند خواهد بود. روش کف پوش اپوکسی ابتدا شامل پوشش پایه اپوکسی و سپس روکش اورهتان می شود. پس از انجام این کار ، کفپوش تازه پوشیده شده بسیار بیشتر از کف بتنی اولیه دوام می آورد. از دیگر مزایای آن ، دوام و مقاومت در برابر خراش است.

آشنایی با ترمیم ترک بتن با کف پوش اپوکسی

چند راه مختلف برای رفع ترک های بتنی وجود دارد. در حالی که روش بستگی به عرض و طول ترک ها دارد ، یکی از بهترین روش ها استفاده از اپوکسی ترمیم ترک بتن است. این کار از طریق تزریق اپوکسی انجام می شود. بتن ترک خورده عموماً در نتیجه گرما ، انقباض ، فشار زیاد بر روی بتن و حرکات خارجی ایجاد می شود. از طریق تزریق اپوکسی ساده مستقیماً در ناحیه ترک خورده ، این مشکل را می توان به راحتی برطرف کرد.

بهترین اپوکسی ترمیم ترک بتن

گزینه های مختلفی برای اپوکسی تعمیر بتن وجود دارد که می تواند انتخاب محصول مناسب را با مشکل مواجه کند. شما باید اپوکسی را انتخاب کنید که قوی ، آسان برای استفاده و انعطاف پذیری مناسب و مقاومت در برابر آب و هوا را ارائه دهد. ما دو گزینه بالایی از پرکننده اپوکسی را برای بتن زیر جمع آوری کرده ایم.

کفپوش اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی

به طور کلی بهترین: PC PRODUCTS چسب اپوکسی بتن PC

این چسب اپوکسی دو قسمتی توسط PC Products مخصوص پر کردن ترک های بتن طراحی شده است. می توان از آن برای ترمیم ترک ها یا لنگر انداختن میله های رزوه دار ، رولپلاک و پیچ و مهره ها به بتن استفاده کرد. خمیر چسبناک کاملاً در برابر رطوبت مقاومت می کند و می تواند در برنامه های عمودی استفاده شود.

به دلیل دوام بالا ، این خمیر را می توان در داخل و خارج استفاده کرد. این چسب دارای خواص مقاوم در برابر آب و هوا است و می تواند دماهای بالا و نوسانات را تحمل کند. این چسب بسیار قوی است و دارای رتبه PSI 6790 است. سریع خشک می شود ، رنگ خاکستری بتنی جذابی است و کار با آن بسیار آسان است.

کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما