زمان مطالعه: 6 دقیقه

رال رنگ اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی , کفپوش اپوکسی و رال رنگ :

خرید کفپوش اپوکسی و داستان.

آنچه باید بدانید و آنچه که مطلقا نباید بدانید
اولین چیزی که باید بدانید این است که روکش اپوکسی کف گاراژ مانند رنگ معمولی کف نیست و همه اپوکسی ها یکسان نیستند.
بنابراین پوشش کف اپوکسی دقیقاً چیست؟

خرید کفپوش اپوکسی معمولاً دو قسمتی هستند که بر پایه مواد جامد ، بر پایه حلال یا بر اساس آب هستند. کفپوش اپوکسی از یک قسمت رزین و یک قسمت سخت کننده تشکیل شده است ، درست مانند چسب اپوکسی.

رال رنگ کفپوش اپوکسی

رنگهای معمولی کف گاراژ یک قسمت روغن یا آب است. رنگ کف اپوکسی با کیفیت بالا نه یک قسمت است ، نه روغنی است و نه پایه آب و همه اپوکسی ها یکسان نیستند و شما باید دلیل آن را بدانید بنابراین نیازی نیست که برای دومین بار کف خود را انجام دهید. خواندن این صفحه در وقت ، پول و درد دل شما صرفه جویی می کند.

اگر مانند بسیاری از مردم هستید ، به احتمال زیاد قبلاً با رنگ های اپوکسی برخورد نکرده اید و آن را فقط دسته دیگری از رنگ ها مانند نیمه براق یا مینای دندان می دانید. قرار دادن کفپوش اپوکسی در همان طبقه با رنگهای معمولی کف گاراژ مانند این است که بگویید فولکس واگن بیتل همان فراری است زیرا هر دو اتومبیل هستند. پوشش کف اپوکسی معمولاً یک پوشش دو قسمتی است که به جای یک جزء ، با هم مخلوط می کنید.

رال رنگ اپوکسی

قیمت کفپوش اپوکسی

پوشش و  قیمت کفپوش اپوکسی

پوشش کف پوش اپوکسی به نسبت گاراژ یا هر کف بتنی شما بهتر از هر نوع روغن معمولی ، رنگ آب یا مینای دندان چسبیده است ، فکر کنید چسب اپوکسی از نوع چسبندگی در مقابل چسب نواری استفاده می کند. کف شما ظاهر بسیار چشمگیرتری با یک سطح براق فوق العاده بالا دارد که هیچ رنگ معمولی نمی تواند با آن مطابقت داشته باشد ، همچنین ضد آب ، ضد قارچ و کپک نیز خواهد بود. یک کفپوش اپوکسی خوب هنگام پخت و پز فقط ضد لک است و تمیز کردن آن مانند تمیز کردن تابه تفلون شما است. پوششهای اپوکسی ما در رنگهای مختلف و رنگهای سفارشی برای کفهای بزرگتر موجود است.

ما همچنین پوسته های تزئینی رنگی داریم که می توان آنها را برای ظاهر گرانیت به اپوکسی اضافه کرد. علاوه بر همه ویژگی های فوق ، بهترین قسمت این است که کفپوش قیمت کفپوش اپوکسی و نصب آن هم ارزان و هم آسان است. و می تواند تا 20 سال برای شما دوام بیاورد! در زیر آنچه را که از بیش از 25 سال فعالیت در اپوکسی و بزرگترین نصب کننده کفپوش اپوکسی در منطقه Tri State آموخته ایم ، مرور می کنیم.

ما هر نوع کف را با هر نوع محصولی که تا به حال اختراع شده است انجام داده ایم ، بنابراین می دانیم دقیقاً چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و این دلیلی است که ما بزرگترین فروشندگان آنلاین کفپوش اپوکسی آنلاین هستیم. برای راحتی شما پیوندهای سریعی به سیستم های اپوکسی ما در انتهای صفحه وجود دارد که می توانید اطلاعات اضافی محصول را مشاهده کرده و مستقیماً بدون نیاز به پر کردن فرم ها یا قالب های من سفارش دهید.

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

 انواع مختلف کفپوش اپوکسی پارکینگ

بهترین اپوکسی های کف بر پایه جامد هستند. با 100٪ جامدات آلیفاتیک بهترین نوع است. معنی آن چیست؟ این بدان معناست که با 100 sol جامدات 100 paint رنگ می گیرید به طوری که هر چه را کنار بگذارید همان چیزی است که به دست می آورید. با اپوکسی هایی که 100٪ جامد نیستند ، هر درصد کمتر از 100٪ ، درصد رنگی است که با خشک شدن از بین می رود. بخشی که تبخیر می شود یا در مورد رنگهای جامد حلال است و یا در مورد رنگهای اپوکسی بر پایه آب. به عنوان مثال ، اگر اپوکسی 50 sol جامد باشد به این معنی است که 50 the از روکش مورد استفاده شما با خشک شدن از بین می رود.

رنگ های بر پایه آب

هرچه درصد مواد جامد کمتر باشد ، کیفیت پایین یک قاعده خوب است ، رنگهای پایه آب کمترین کیفیت را دارند. استثناء Primers & Topcoats است ، پرایمرها معمولاً درصد کمی از مواد جامد دارند زیرا نازک تر شده و به نوعی در حفره های بتن نفوذ می کنند ، پوشش های بالا باید دارای اورتان باشند که درصدی از مواد جامد را جابجا می کند. بنابراین خوب است که پرایمرها و روکشها مواد جامد کمتری داشته باشند ، فقط سعی کنید از محصولات بر پایه آب استفاده نکنید.

اگر WB را در نام محصول یا شماره قطعه مشاهده می کنید ، بر اساس آب است. همچنین یک نکته پایانی درصد بالایی از اپوکسی های جامد به اندازه 100٪ اپوکسی های جامد نیست. هرگز هرگز نبوده و نخواهد بود و فقط باید به عنوان آغازگر مورد استفاده قرار گیرد. با همه اپوکسی های سیکلوآلیفاتیک که صرفه جویی در هزینه اپوکسی هیبریدی دارند و زودتر از موعد پوشیده می شوند ، حباب در حین استفاده و به راحتی زرد می شوند.

مواد رال رنگ اپوکسی

مواد 100٪ اپوکسی فقط برای پنهان کردن لکه ها نیست بلکه برای اطمینان از خرید بالاترین درجه اپوکسی ممکن است ، به علاوه بالاترین ساختار ممکن برای جلوگیری از بلند شدن لاستیک داغ هنگام استفاده از تراشه. پوشش های پلی یوریا مشابه درصد کمتر اپوکسی جامد با مشکلات عملکرد مشابه هستند. ما اینها را به عنوان مهر و موم بتنی طبقه بندی می کنیم.

خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

عدم نیاز به آمادگی کف در پوشش ها و روکش های اپوکسی

چیزی که ما به طور قطعی می دانیم این است که همه اپوکسی های یک قسمتی که سعی کرده ایم کار نمی کنند. آنها نازک هستند ، کار با آنها دشوار است و هنگام استفاده از تکه های رنگی ایده خوبی نیست. آنها در ابتدا نازک هستند و سپس هنگامی که تکه ها را روی آنها پخش می کنید ، دانه ها بخشی از اپوکسی زیر آنها را جابجا می کنند و یک پوشش نازک تر روی بتن را برای شما ایجاد می کنند. در کاربردهای پوسته سنگین تر ، پوسته پوسته در واقع می تواند روی بتن فرو رود ، به این معنی که اپوکسی کمی روی بتن ندارید.

به همین دلیل است که ما از پوسته های رنگی با پوشش تجاری خود استفاده نمی کنیم. روکش پایه طوری طراحی شده است که کمی نازک تر باشد تا به بتن نفوذ کند و برای آنچه که برای آن طراحی شده است عالی عمل می کند. اما پوسته ها را خوب نگه نمی دارد و ما نمی خواهیم که پوسته ها هیچ یک از پوشش ها را جابجا کنند. به همین دلیل اپوکسی های Ultra Military ، Armor Chip و Armor Granite ما بسیار ضخیم و چسبناک هستند. وقتی تراشه ها را روی آنها می اندازید ، روی سطح می مانند و مقدار زیادی پوشش اپوکسی در زیر آنها باقی می ماند.

خرید کفپوش اپوکسی

خرید کفپوش اپوکسی

رنگ اپوکسی

رنگ های اپوکسی کف که نیازی به آماده سازی کف ندارند باعث می شود که سرمان را خراش دهیم. آماده سازی کف در همه کارهای کفپوش اپوکسی بسیار مهم است. ما هرگز کف را بدون آماده سازی آن انجام نمی دهیم و شما نیز نباید چنین کنید. به نظر می رسد هر سال یک فرمول جادویی جدید وجود دارد که با وعده های عجیب و غریب به بازار می آید. اخیراً “اپوکسی جامدات بالا” به اندازه کافی خوب است.

ما می گوییم خیر آنها نیستند ، اکثر اپوکسی های شرکت حتی با آغازگرهای ما برابر نیستند و مطمئنا اپوکسی های جامد آنها حتی واجد شرایط کمتری هستند. اپوکسی های جامد بالا آغازگر هستند ، دوره. ما آنچه را که در گذشته کار کرده و در آینده نیز کار خواهیم کرد ، خواهیم ساخت و خواهیم کرد. به دنبال تبلیغات تبلیغاتی نباشید ، در این صورت برای شما آرزوی موفقیت می کنیم.

اکنون که همه انواع کف پوش اپوکسی را مطالعه کرده اید ، می توانید تصویر زیر را مشاهده کنید تا تفاوت را مشاهده کنید. در سمت چپ ArmorGarage 100٪ solids aliphatic Military Grade Epoxy و در سمت راست نمونه های جامد معمولی شما ، بر پایه آب ، یک قسمت یا اپوکسی پلی اوره قرار دارد. به راحتی می توان دید که کفپوش اپوکسی با دوام تر و زیبا تر خواهد بود. حالا تصور کنید که پوسته را به اپوکسی سمت راست اضافه کنید ، هیچ چیزی برای فرو رفتن در آن وجود ندارد! یا حتی بهتر است بدون روکش محافظ روی آن رانندگی کنید و دلیل آن را دارید که چرا این نوع اپوکسی ها در کوتاه مدت خراب می شوند.

قیمت کفپوش اپوکسی

برای خرید کفپوش اپوکسی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینستا  توییتر الکسا
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما