زمان مطالعه: 3 دقیقه

کفپوش اپوکسی مخصوص سرویس های بهداشتی مناسب سخت پسندان

اگر بخواهیم بناهای منزل را تقسیم بندی کنیم میتوانیم عرض کنیم که سرویس های بهداشتی هم حمام و هم سرویس یکی از قسمت هایی از بنا است که زیبایی و نیز پاکیزگی در آن بسیار حائز اهمیت است. اگر تا چند سال گذشته مشتری های محترمی شرکت آذران دکور وارد می شدند درخواست سنگ کردن در کفپوش های سرویس های خود داشتند امروزه دیگر این موضوع تغییر کرده است، ما در مورد کف پوش های سرویس های بهداشتی دیگر سنگ یا متریال سرامیک را برای شما پیشنهاد نمیکنیم. حتما در این مورد ما کفپوش های اپوکسی با قابلیت های مختلف را عرض میکنیم که همواره در کنار شما هم قابل شستشوهای متعدد با مواد شوینده قوی امکان پذیر است و هم اینکه قابلیت این مهم را دارد که هر طری را که شما مشتری های محترم مد نظرتان است را اجرا کنیم.

 

کف پوش های سرویس های بهداشتی باعث می شود که منزل یا محیط اداری و تجاری را بسیار لوکس نشان دهند. از طرف دیگر چه در منزل و چه در کیلینک های درمانی به آنتی باکتریال بودن بسیار اهمیت میدهند، مخصوصا این روزها که ما با میکروب و بیماری بسیار بد کورونا در ارتباط هستیم، حفظ سلامت و نیز تمیز بودن حائز اهمیت است، بنابراین کفپوش اپوکسی بهترین راهکاری است که شما میتوانید در محیط های خود استفاده کنید. ما ویژگی های کفپوش اپوکسی را در ادامه برای شما عزیزان و مشتریهای محترم بازگو خواهیم کرد.

چرا استفاده اپوکسی در سرویس

اگر خاطرتان باشد یا احیانا در منزل همچنان شما از کاشی و سرامیک در کف سرویس های خود استفاده میکنید، مشاهده خواهید کرد که کاشی و سرامیک به جهت خط داشتن در اصطلاح دکور، به جهت داشتن بند، باعث می شود که در لابه لای این بندها میکروب جمع شود، بنابراین دیگر این کفپوش جای خود را عوض کرده است، شاید هنوز قیمت سرامیک باشد که مردم نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد ولی اگر توجه کنید با کمی تنها با کمی قیمت بالاتر شما می توانید همانند عکس ها ذیل، کفپوش اپوکسی را نصب کنید که زیبایی منزلتان را تغییر دهد. اگر به دنبال یک متریال قوی در کف پوش سرویس خود هستید حتما اپوکسی را تجربه کنید.

 

مقاومت و ماندگاری این مدل کفپوش آنقدر بالا است که تنها شما را متقاعد کند بابت خرید اما ویژگی هایی دیگری همچون، زیبایی و نیز آنتی باکتریال بودن و ضد خش همچنین قابلیت شستشوی فراوان نیز دیگر ویژگی های این مدل کفپوش است. دکور کردن سرویس های بهداشتی دیگر امروزه جا افتاده است. در کنار دیوارها محیط های منزل و اداری، کف پوش های سه بعدی هم همچون تصویر واقعی را به شما نشان خواهد داد. فرقی ندارد شما به یک جنگل زیبا اهمیت میدهید یا یک منظر دریایی و اقیانوس و یا حتی ابشارهای مختلف و رنگین کمان های متنوع، شرکت آذران دکور در کنار شما هست که این کفپوش ها را برای شما فراهم آورد.

ویژگی های کف پوش های اپوکسی

چرا ما باید کفپوش های اپوکسی را در معرض خرید قرار دهیم که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد، اما موضوع آن این است ما در سرویس های بهداشتی همواره به جهت داشتن آب، کف این محیط خیس میشود، قطعا این محصول باید زیبایی و جلوه بصری خاصی داشته باشد. لغزنده نبودن محیط این پروژه باعث ترس مشتری ها شده است که باید عرض کنیم که کاملا حالت ایستایی دارد و هیچ مشکلی بابت ایستادن شما در حمام وجود ندارد. اما ویژگی های این مدل را میتوان اینگونه عرض کرد:

 

مزایایی کف پوش اپوکسی

نصب بدون درز و بدون اشکال در تمامی سطح اعم از سالن ها و سرویس ها

گارانتی مادام العمر شرکت آذران دکور بابت اپوکسی های کف

سبک و راحت حمل میگردد و  به جهت اینکه لایه به لایه ریخته می شود بدون گرده و غبار است

عدم جذب مایعات و آب روی کفپوش و هرگز آب نفوذ نمیکند.

اجرای یک تیکه دارد و سطح رنگ در تمامی اقشار و نقاط زمین ریخته می شود با هر نوع طرح و رنگ

ممکن است جسم سنگین از دست فرد رها شود و روی کف پوش بیافتند هیچ ایرادی ندارد و صدمه پذیر نیست

در مقابل مواد شوینده که در منازل است که مقاوم است حتی در مقابل مواد شوینده صنعتی هیچ مشکلی ندارد

ضخامت کف پوش ها چون به صورت سطل رنگ است و بستگی به سلیقه از 2 تا 6 میلیمتر قابل تغییر است

کاملا مناسب برای کلیه انبارها و فرایندهای صنعتی است به جهت اینکه خالی از هر گونه میکروب و مواد اضافه است

مناسب برای کف سالن های پذیرایی و سالن های عروسی و اجتماعات

مناسب برای کلیه سطوح های سرویس های بهداشتی و حمام و عدم لیس خوردن در این کف پوش

تمامی ویژگیهای بالا برخی از این ویژگی هایی هستند که کفپوش های اپوکسی شرکت آذران دکور در کنار شما فراهم خواهد ساخت. اما موضوع دیگر اینکه در برابر مواد شوینده بهداشتی کاملا مقاوم هستند و با این مواد حل نخواهند شد و این موضوع خیلی مهم است که شما کفپوش درجه یک انتخاب کنید که اگر مواد شوینده ریختید کف سرویس،‌ کفپوشها دچار مشکل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما