زمان مطالعه: 2 دقیقه

همان طور که می دانیم اکثر کفپوش ها برای نصب و حفظ چسبندگی و انسجام خود روی سطح کف مورد نظر ما باید با چسب به سطح آن چسبیده شوند.

 

امّا خبر خوب آن است که برخی کفپوش ها نیز وجود دارند که بدون نیاز به چسب می توان آنها را به کف زمین نصب کرد و اگر این کفپوش ها را با چسب به زمین نصب کنیم، کاربری فنّی خود را از دست می دهند.

 

در این مقاله می خواهیم کفپوش هایی که بدون نیاز به چسب نصب می شوند را به شما عزیزان معرّفی کنیم و موارد استفاده و ویژگی های آنها راموارد استفاده کفپوش های بدون نیاز به چسب

کاربری کفپوش هایی که بدون نیاز به چسب نصب می شوند گسترده است و از این کفپوش ها می توانیم در فضاهای مسکونی، اداری، فضاهای باز، فضاهای ورزشی و پارک ها استفاده کنیم.

 

مهم ترین ویژگی این کفپوش ها این است که قابلیّت جابجایی و انتقال به فضای جدید را دارند و روی سطح زیرین خود تاثیر نمی گذارند. این کفپوش ها گزینه‌ای بسیار مناسب برای مستأجرین و کسانی است که مدام مجبور به جابجایی و نقل مکان هستند. در عین حال داخل فضای مورد نظرشان نیز در نظرشان مهم جلوه می کند و در عین حال می توانند از مزایای بیشمار این نوع کفپوش ها بهره مند شوند.

 

آیا موارد استثنایی نیز وجود دارند

جواب این سئوال مثبت است. گاهی اوقات ما از کفپوش هایی استفاده می کنیم که باید به سطح زمین بچسبند و از آ‌نها به صورت موقّت در مکان مورد نظر خود بهره می بریم. به عنوان مثال، در یک همایش از کفپوش رولی استفاده می کنیم.

 

پس از انجام مراسم آن را از روی زمین جمع کرده و در مکان دیگر از آن بهره می بریم. از سایر موارد می توانیم به موکت تایل اشاره کنیم که چنین کاربردی را نیز پوشش می دهند.

 

انواع کفپوش های که بدون نیاز به چسب نصب میشوند

به طور کلّی، انواع این کفپوش ها را می توانیم به کفپوش های فضاهای باز و فضاهای سرپوشیده تقسیم بندی کنیم. کفپوش های کلیکی یا پازلی که قابلیّت چیده شدن کنار هم را بدون نیاز به چسب دارند، عموما از کفپوش های ویژه فضاهای باز به حساب می آیند.

 

پارکت لمینت

پارکت لمینت از انواع کفپوش هایی است که بدون نیاز به چسب بر سطح مورد نظر اجرا و نصب می شود و با استفاده از کلیک های نر و مادگی خود روی زمین نصب می شود و زیر برشماریم

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
Call Now Buttonتماس با ما